۸:۳۶:۲۰ - یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
جشن تکلیف فرزندان کارکنان واحد مرودشت برگزار شد
جشن ورود به سن تکلیف فرزندان کارکنان دانشگاه آزاداسلامی واحد مرودشت به همت ستاد اقامه نماز، معاونت دانشجویی و فرهنگی این واحد دانشگاهی بر گزار شد.   به گزارش آنا واحد مرودشت، درابتدای این مراسم مسئول ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت ضمن خیر مقدم به پسران ودختران مکلف وخانواده های ایشان با

636248429232008430

جشن ورود به سن تکلیف فرزندان کارکنان دانشگاه آزاداسلامی واحد مرودشت به همت ستاد اقامه نماز، معاونت دانشجویی و فرهنگی این واحد دانشگاهی بر گزار شد.

 

به گزارش آنا واحد مرودشت، درابتدای این مراسم مسئول ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت ضمن خیر مقدم به پسران ودختران مکلف وخانواده های ایشان با ذکر حدیثی از پیامبر بزرگوار اسلام اظهار داشت : پیامبر اسلام فرموده اند فرزندان خود را با محبت سه چیز بزرگ نمایید ، محبت به خدا ، محبت به قرآن و محبت به من و اهل بیت من، وقتی محبت خدا را به فرزندان دادیم این فرزندان برایشان محبت ، عشق می شود و خدایی می شوند .

 

حجه الاسلام علی اکبر محدث خاطر نشان ساخت: نوجوانان با رسیدن به سن تکلیف، توفیق روزه داری و دعا و مناجات و بندگی پروردگار عالم را پیدا می کنند.

 

این مراسم که با برنامه های شاد ومتنوعی همراه بود در پایان کیکی که به همین مناسبت تدارک دیده شده بود، برش وتوزیع شد و به مکلفان عبادت و نماز و نیایش، جوایزی ارزنده اهدا شد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر