۲۲:۰۴:۰۴ - شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵
راه اندازی ایستگاه تفریحی، سرگرمی کودکان در تالار مهر مرودشت
  به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت ایستگاه تفریحی ورزشی، سرگرمی ویژه خردسالان و کودکان از اول اسفند ماه در محل لابی تالار مهر این اداره افتتاح گردید.   به گفته صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به برگزاری برنامه های متنوع و متعدد فرهنگی هنری وهمچنین برگزاری

 IMG_1577

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت ایستگاه تفریحی ورزشی، سرگرمی ویژه خردسالان و کودکان از اول اسفند ماه در محل لابی تالار مهر این اداره افتتاح گردید.

 

به گفته صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به برگزاری برنامه های متنوع و متعدد فرهنگی هنری وهمچنین برگزاری همایش ها و سمینارها توسط ادارات و بخش خصوصی در این محل جهت رفاه حال خانواده ها و فرزندان آنها این امکانات مهیا گردیده تا آنان در کنار استفاده از برنامه های فرهنگی و هنری مورد علاقه بتوانند فضای شادی برای کودکان خود مهیا نمایند.

 

لازم بذکر است این ایستگاه توسط بخش خصوصی تأسیس و اداره می گردد که همه روزه پذیرای کودکان و خردسالان بوده و علاقه مندان می توانند به اتفاق خانواده های خود به این محل مراجعه نمایند.

 

همچنین مدارس ابتدایی و مهد کودک ها نیز در صورت تمایل و رزرو این مکان می توانند از امکانات مستقر در این ایستگاه شادی و بازی استفاده نمایند.

IMG_1573


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر