۱۴:۲۸:۴۷ - پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
آمادگی کامل شهرداری برای همکاری با ستاد انتخابات شهرستان مرودشت
شهردار مرودشت از آمادگی کامل مجموعه شهرداری این شهر برای همکاری با ستاد انتخابات این شهرستان در امر برگزاری انتخاباتی باشکوه در اردیبهشت‌ماه امسال خبر داد.   سید منصور جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: مجموعه شهرداری مرودشت در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر در اردیبهشت‌ماه امسال مانند دوره‌های

13960121000826_Test_PhotoH

شهردار مرودشت از آمادگی کامل مجموعه شهرداری این شهر برای همکاری با ستاد انتخابات این شهرستان در امر برگزاری انتخاباتی باشکوه در اردیبهشت‌ماه امسال خبر داد.

 

سید منصور جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: مجموعه شهرداری مرودشت در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر در اردیبهشت‌ماه امسال مانند دوره‌های قبل تمامی امکانات موردنیاز از قبیل امکانات سخت‌افزاری، نیروی انسانی متخصص، خودروهای سبک و سنگین و دیگر خدمات را در اختیار ستاد انتخابات خواهد گذاشت تا یک انتخابات سالم و پرشور در این شهر برگزار شود.

 

شهردار مرودشت همچنین با اشاره به دیدار شهردار، معاونان و اعضای شورای اسلامی شهر با فرماندار شهرستان مرودشت در روزهای نخستین سال ۱۳۹۶، خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری در کنار ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان با مدیریت فرمانداری به‌صورت شبانه‌روزی در این ایام خدمات‌رسانی کرده تا میهمانان نوروزی خاطره خوشی از حضور خود در این شهر داشته باشند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر