۱۳:۲۰:۲۸ - جمعه ۲۴ فروردین ۱۳۹۷
آغاز فعالیت انجمن تفکر خلاق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت
 با حضور صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، کارشناسان و اعضای انجمن های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن تفکر خلاق این اداره آغاز به کار نمود. به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، در مراسم آغاز فعالیت این این انجمن، صالحی ریاست اداره فرهنگ

 با حضور صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، کارشناسان و اعضای انجمن های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن تفکر خلاق این اداره آغاز به کار نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، در مراسم آغاز فعالیت این این انجمن، صالحی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با اشاره به ضرورت توانمند سازی شهروندان و خانواده های مرودشتی بیان داشت: شرایط جامعه، افراد را به سمتی سوق داده است که ناگزیر از یادگرفتن مهارت های زندگی فردی و اجتماعی هستند و اقبال مردم به دوره های مختلف روانشناسی خانواده، موفقیت، بازاریابی و … مویّد این مطلب است.
وی افزود: انجمن تفکر خلاق این اداره، با توجه به نیاز روز شهرستان و در راستای سازماندهی آموزش مهارت های زندگی راه اندازی شده است تا ضمن تداوم آموزش های ضروری فردی و اجتماعی، محتوای مرتبط با نیازهای روز شهروندان شریف مرودشت ارائه گردد.
دکتر قائدشرف مسئول انجمن تفکر خلاق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت نیز در ادامه این نشست، با بیان ضرورت های یادگیری مهارت های دهگانه زندگی گفت: یادگیری این مهارتها به ویژه مهارت خلاقیت، به شهروندان کمک می کند تا ضمن برخورداری از زندگی با کیفیت تر، در توسعه یافتگی کشور خود نیز سهیم باشند.
وی در خصوص فعالیت های این انجمن نیز بیان داشت: آموزش های این انجمن در دو بخش مقدماتی شامل مهارتهای عمومی زندگی و بخش حرفه ای شامل مهارتهای تخصصی حرفه های مختلف مثل خلاقیت در هنر، خلاقیت د رمدیریت و … به علاقمندان ارائه خواهد شد.
اجرای موسیقی سنتی توسط حسن جباری و فرید زارع، اجرای موسیقی پاپ توسط مهدی جامعی و پخش کلیپ های مربوط به حوزه خلاقیت، از دیگر بخش های این برنامه بود که اجرای آن را سجاد عباسی مجری توانمند مرودشت بر عهده داشت.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر