۴:۲۲:۵۵ - سه شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در مرودشت
 طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان مرودشت با دستگیری ۱۵ خرده‌فروش مواد مخدر و توقیف ۶ دستگاه وسیله نقلیه همراه شد.   سرهنگ علی شیبانیان با اعلام این خبر به خبرنگار تسنیم گفت: در اجرای طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری کوپ تابعه

13930527000429_PhotoA

 طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان مرودشت با دستگیری ۱۵ خرده‌فروش مواد مخدر و توقیف ۶ دستگاه وسیله نقلیه همراه شد.

 

سرهنگ علی شیبانیان با اعلام این خبر به خبرنگار تسنیم گفت: در اجرای طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری کوپ تابعه اقدام به شناسایی تعدادی از منازل خرده‌فروشان مواد مخدر کردند.

 

سرهنگ شیبانیان افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از شناسایی منازل این خرده‌فروشان و اخذ مجوز قضائی با همکاری کوپ تابعه اقدام به بازرسی از منازل آنان کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت افزود: مأموران در این بازرسی‌ها موفق به کشف ۴۸۴ گرم تریاک، ۱۱ گرم هروئین،۳۰ گرم حشیش و ۲ گرم شیشه شدند.

 

سرهنگ شیبانیان گفت: در این راستا ۱۵ نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر دستگیر و ۵ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت متعلق به آنان نیز توقیف شد.

 

وی در پایان تأکید کرد: برخورد جدی، قاطع و قانونی با خرده‌فروشان مواد مخدر از اولویت‌های مهم انتظامی شهرستان در سال جاری خواهد بود.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر