۶:۱۷:۴۹ - سه شنبه ۱ تیر ۱۳۹۵
احداث پارک بانوان در مرودشت
مسؤول کمیسیون امور بانوان فرمانداری مرودشت از احداث و راه‌اندازی پارک بانوان برای انجام فعالیت‌های مختلف ورزشی و تفریحی آنان در این شهر خبر داد.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، لیلا مهرآور در نخستین نشست شورای راهبردی زن و خانواده که با حضور فرماندار این شهرستان و مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع

13930631000849_PhotoA

مسؤول کمیسیون امور بانوان فرمانداری مرودشت از احداث و راه‌اندازی پارک بانوان برای انجام فعالیت‌های مختلف ورزشی و تفریحی آنان در این شهر خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، لیلا مهرآور در نخستین نشست شورای راهبردی زن و خانواده که با حضور فرماندار این شهرستان و مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس فارس در سالن اجتماعات این فرمانداری تشکیل شد از احداث پارک ویژه بانوان در این شهر خبر داد و به نقش تأثیرگذار و بی‌بدیل زنان در دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: زنان فداکار ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع قهرمانانه ملت ایران دوشادوش مردان به دفاع پرداختند و شجاعت‌ها و رشادت‌هایی را از خود به‌جای گذاشتند.

 

وی افزود: شیرزنان ایران اسلامی ثابت کردند که زنان مسلمان ایران‌زمین، صاحب توانایی‌های بی‌شماری هستند که در صورت تجلی، معرف و اثبات‌کننده جایگاه زنان ایرانی در موفقیت‌های مختلف برای همیشه تاریخ است.

 

مسؤول کمیسیون امور بانوان فرمانداری شهرستان مرودشت به نقش زنان در پیروزی غرورآفرین رزمندگان در دفاع مقدس پرداخت و خاطرنشان کرد: زنان در سال‌های جنگ با اعزام بسیاری از مردان به جبهه‌ها درعمل مسؤولیت حفظ امنیت و تأمین مایحتاج ضروری خانواده را بر عهده داشتند که علاوه‌بر طاقت‌فرسا و دشوار بودن این امر، به تقویت روحیه همسران و فرزندان خود می‌پرداختند و آنان را با عطر و گلاب به‌سوی جبهه‌ها روانه می‌کردند.

 

مسؤول و پیگیری‌کننده راه‌اندازی شورای راهبردی زن و دفاع مقدس در شهرستان مرودشت به اهمیت راه‌اندازی این شورا در این شهرستان پرداخت و بیان داشت: مشارکت سیاسی و اجتماعی بانوان و تهیه دایره‌المعارف زنان دفاع مقدس این شهرستان، تهیه بانک اطلاعاتی بانوان و شناسایی بانوان موفق و فرهیخته این شهرستان برای استفاده از توان و ظرفیت بانوان در حوزه مدیریتی و مشارکت اجتماعی آنان و همچنین احداث پارک بانوان با مصوبه مشترک شورای شهر و شهرداری ازجمله اهداف نقشه راه این شورا است.

 

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر