۱۴:۱۴:۵۷ - شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۴
امام جمعه مرودشت: ایستادگی در برابر تحریم ها و ظلم، مهم ترین دستاورد مذاکرات برای ملت است
نماز جمعه شهرستان مرودشت، به امامت حجه الاسلام احمدی برگزار شد.   پارس دشت، سید بهنام موسوی- حجت السلام و المسلمین قنبرعلی احمدی امام جمعه شهرستان مرودشت ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت مولای متقیان امام علی (ع) و لیالی قدر، از ملت قهرمان و همیشه درصحنه نظام جمهوری اسلامی ایران بوِیژه مردم شهید

IMG_2282

نماز جمعه شهرستان مرودشت، به امامت حجه الاسلام احمدی برگزار شد.

 

پارس دشت، سید بهنام موسوی- حجت السلام و المسلمین قنبرعلی احمدی امام جمعه شهرستان مرودشت ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت مولای متقیان امام علی (ع) و لیالی قدر، از ملت قهرمان و همیشه درصحنه نظام جمهوری اسلامی ایران بوِیژه مردم شهید پرورشهرستان مرودشت که با حضورگسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگربرگ زرینی به افتخارات این نظام افزوده و با مشتان گره کرده خود، سیلی محکم دیگری به آمریکای جنایتکار و مستکبرین عالم زدند، تشکر نمود.

 

احمدی ادامه داد: دنیای استکباری بیش از۶۵سال، تمام توانش را برای موجودیت این غده سرطانی یعنی اسراییل درمنطقه گذاشته و الحمدالله تاکنون موفق نشده و اخیرأ هم که دیدند راه به جایی نمی برند با راه انداختن گروهک های تکفیری، القاعده، طالبان و وهابیت و در رأس آنها رژیم آل سعود تلاش نمودند مسیر روز قدس را به فراموشی بسپارند.

 

وی خاطرنشان ساخت: ملت قهرمان ایران اسلامی با درایت مقام معظم رهبری، بار دیگر به تمام دنیا اعلام کردند که روزقدس، تنها متعلق به فلسطین نیست.

 

خطیب نماز جمعه مرودشت بیان داشت: شما مردم نیز باید به خود و نظام جمهوری اسلامی خود افتخار کنید زیرا امروزه تمام دنیا دریک طرف میز مذاکره ای قرارگرفته اند که طرف دیگر آن نمایندگان و فرزندان غیوراین مملکت به تنهایی نشسته اند و حتی اگر مذاکرات هم هیچ دستاوردی برای مملکت مانداشته باشد، همین ایستادگی در برابر تحریم ها و ظلم ها ما را بس است.

 

وی به اختلافات غرب با ایران اشاره کرد و ابراز نمود: به جرأت می توان گفت که مشکل آنها با ایران اسلامی بحث هسته ای نیست، بلکه آنها با قد برافراشتن ایران اسلامی در برابربیگانگان و ظالمان و عزت و آزادگی مردم ما مشکل دارند.

 

احمدی درادامه ضمن تشکر از آحاد ملت همیشه درصحنه شهرستان مرودشت در راهپیمایی باشکوه روز قدس، به نکاتی پیرامون مشکلات شهرستان پرداخت.

 

وی با اشاره به مشکل آب شرب و قطعی آب در برخی نقاط شهرستان در این روزها، استقلال خط لوله ای جدا از سد درودزن به شهرستان را کمک بسیار بزرگی درحل این مشکل دانست.

 

امام جمعه مرودشت همچنین به مشکل اختلالات درشبکه های تلفن همراه درسطح شهرستان اشاره نمود و افزود: با وجود اینکه بخش مخابرات به شرکت های خصوصی واگذارشده است ولی این مسئله، دلیلی بر عدم نظارت و رها کردن آنها نمی باشد.

 

احمدی هزینه ثبت نام مدارس ودریافت وجه از والدین دانش آموزان در زمان ثبت نام را مشکل دیگری پیش روی شهروندان مرودشتی دانست و در این مورد تصریح کرد: از یک طرف وزارتخانه، بخش نامه منع دریافت وجه ثبت نام ازدانش اموزان را صادر می کند و از طرف دیگر، تنها راه حل کمک به مدارس را «مشارکت های مردمی» در نظر می گیرد که نیاز است مسئولان مدارس، هنگام ثبت نام، دانش آموزان بی بضاعت را در مضیقه قرار ندهند و وجوه کمی را آن هم به صورت اقساط از آنها دریافت کنند.

 

امام جمعه مرودشت ایجاد هماهنگی، وحدت و انسجام بین مسئولان را، یکی ازخواسته های مردم از نماینده عنوان کرد و گفت: مردم از نماینده انتظار دارند در تغییرات مدیریتی، مسئله «شایسته سالاری» را در نظر گرفته و مدیرانی را که واقعأ دغدغه شبانه روزی آنها خدمت به مردم است، مورد تشویق قراردهند.

 

احمدی ضمن اشاره به مطالب فوق تأکید کرد: البته وظیفه اصلی نماینده، نظارت بر کارهای اجرایی و مسئولان می باشد و این مسئله،خود باعث تشویش اذهان عمومی نگردد.

 

خطیب نماز جمعه مرودشت سپس در پایان از امامان جماعت مساجد نیز درخواست نمود که نماز با شکوه عید سعید فطر را به صورت متمرکز با انسجام و وحدت هرچه بیشتر برگزارکنند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر