۱۴:۲۷:۲۳ - سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶
بازدید نماینده مرودشت از نخستین نمایشگاه صنایع دستی+ تصاویر
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، هنرآفرینی فعالان صنایع دستی مرودشت در نخستین نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی شهرستان مرودشت مورد بازدید مهندس برومندی نماینده مردم شریف شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد و شمشیری رییس اداره راه و شهرسازی مرودشت قرار گرفت.   در ابتدای این بازدید صالحی

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، هنرآفرینی فعالان صنایع دستی مرودشت در نخستین نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی شهرستان مرودشت مورد بازدید مهندس برومندی نماینده مردم شریف شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد و شمشیری رییس اداره راه و شهرسازی مرودشت قرار گرفت.

 

در ابتدای این بازدید صالحی رئیس اداره با تشکر از حضور نماینده مردم در این نمایشگاه، صنایع دستی را مصداق بارز تولید کارآمد و اقتصاد مقاومتی دانست و از نماینده پرتلاش شهرستان، خواستار پیگیری اخذ اعتبارات و تقویت بنیه فعالان رشته های متنوع صنایع دستی در شهرستان شد.

 

در این بازدید برومندی ضمن استماع توضیحات مسئول و اعضاء انجمن هنرهای سنتی شهرستان، قول همکاری همه جانبه در اعتلای صنایع ارزشمند دستی را داد.

 

وی توسعه فرهنگی و استفاده از ظرفیت های گردشگری به منظور ایجاد فرصت های شغلی و تلاش برای رسیدن به نقطه پایدار فرهنگی و هنری در شهرستان را از اولویت های کاری خویش برشمرد.

 

در ادامه این بازدید همچنین خانه مادر و کودک اداره ارشاد و تلاشهای انجام گرفته جهت ارتقاء آگاهی زوج های جوان و تقویت بنیان خانواده مورد بازدید نماینده، قرار گرفت.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر