۱۵:۰۷:۳۹ - شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۳
برگزاری نخستین جلسه شورای فضای مجازی شهرستان مرودشت
به گزارش دریافتی “پارس دشت” از  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، اولین جلسه شورای فضای مجازی شهرستان مرودشت با حضور مدیران مسئول سایت های خبری این شهرستان برگزار شد.   در ابتدای این جلسه، حسین مختاری مدیر مسئول سایت «مرودشت آنلاین»، اولین پایگاه خبری شهرستان مرودشت، ضمن اشاره به اهمیت سایت

ssss

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، اولین جلسه شورای فضای مجازی شهرستان مرودشت با حضور مدیران مسئول سایت های خبری این شهرستان برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه، حسین مختاری مدیر مسئول سایت «مرودشت آنلاین»، اولین پایگاه خبری شهرستان مرودشت، ضمن اشاره به اهمیت سایت های خبری شهرستان گفت: اگرچه بیش از ۱۰ سال است که فضای مجازی در کنارنشریات چاپی مرودشت، فعالیت خود را شروع کرده اند ولی باید گفت که در دو سه سال اخیر و با ورود وبلاگ ها و دیگر سایت ها به این حوزه، شاهد تحولی اساسی در زمینه اطلاع رسانی به مردم بوده ایم.

 

عضو هیئت رئیسه خانه مطبوعات مرودشت همچنین به ویژگی مهم سایت های خبری اشاره کرد و گفت: در رسانه های مجازی، امکان تبادل نظرات و انعکاس دیدگاه های مخاطبان امکان پذیر است و همین مسئله، بر اهمیت جایگاه پایگاه های خبری می افزاید.

 

مهدی توکلی مدیر مسئول پایگاه خبری «آفتاب مرودشت» نیز با تأیید این مطلب، بیان داشت: ویژگی آنلاین بودن و بحث برانگیز بودن حوزه فضای مجازی، کار را برای فعالان این عرصه دشوار می سازد که شورای فضای مجازی باید بکوشد از حقوق آنان حمایت کند.

 

وی همچنین گفت: باید تلاش کنیم ورود افراد علاقه مند به حوزه فضای مجازی، زیر نظر این شورا انجام شود و با راه اندازی یک سرور (server) مرکزی، سایت های شهرستان را بر روی آن فعال کنیم.

 

سپس آقایان مختار شهبازی (مدیرمسئول سایت خوشه مرودشت) و ایمان شریفی (مدیر مسئول سایت سلام مرودشت) نیز به بیان نظرات خود پرداختند.

 

در پایان این جلسه، اعضای شورای فضای مجازی شهرستان تعیین گردیدند و آقایان حسین مختاری، مهدی توکلی، مختار شهبازی و ایمان شریفی به همراه آرزو اسماعیلی بعنوان شورای فضای مجازی شهرستان مرودشت معرفی شدند و آرزو اسماعیلی نیز به عنوان مسئول و نماینده شورای فضای مجازی شهرستان در خانه مطبوعات مرودشت انتخاب گردید.

  1. غلام   شهریور ۹, ۱۳۹۳  

    مبارک است. هر کاری که سبب انسجام اجتماعی مرودشتی ها شود خیر است و جای تبریک دارد.

  2. طلبه   شهریور ۱۱, ۱۳۹۳  

ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر