۱۵:۴۱:۵۴ - سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
برگزاری اختتامیه جشنواره عکس لبخند دانایی
جشنواره عکس لبخند دانایی، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.   به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، در این مراسم که با حضور صالحی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، چراغی رئیس آموزش و پرورش آقای صالحی، عمادی رئیس دانشگاه پیام نور مرودشت، سلیمانی معاون امور هنری،

جشنواره عکس لبخند دانایی، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، در این مراسم که با حضور صالحی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، چراغی رئیس آموزش و پرورش آقای صالحی، عمادی رئیس دانشگاه پیام نور مرودشت، سلیمانی معاون امور هنری، مرادی مسئول خانه فرهنگ، اکبری مسئول دبیرخانه انجمن های فرهنگی و هنری، هنرمندان و دانش آموزان برگزار شد، نفرات برتر جشنواره “لبخند دانایی” با موضوع لبخند آموزگاران و دانش آموزان معرفی شدند.

 

صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت در این برنامه، هدف آموزش و پرورش را تربیت نیروی انسانی دانست و گفت: لبخند، زمینه ساز ایجاد ارتباط عاطفی مناسب بین معلم و دانش آموزان است و می تواند نقش مهمی در ارتقای آموزش داشته باشد.

 

وی افزود: جشنواره” لبخند دانایی” با هدف توسعه فضای عاطفی بین دانش آموزان و معلمان شکل گرفت و با زحمات انجمن فیلم عکس و پویانمایی این اداره و همکاری فرهنگیان محترم، تلاش گردید این فضای عاطفی در مدارس پررنگ تر شود.

 

مرتضی چراغی رئیس آموزش و پرورش شهرستان مرودشت نیز در این برنامه، ضمن تشکر ویژه از شهرام صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان بابت برگزاری برنامه فرهنگی خوب و تاثیرگذاری همچون جشنواره عکس “لبخند دانایی” بیان داشت: لبخند، یکی از لازمه های برقراری ارتباط موثر است و رویکردهای نوین آموزشی نیز به سمت مدیریت ارتباط گرایانه رفته و معلمان بعنوان مدیران کلاس باید از این ظرفیت، استفاده لازم را ببرند.

 

غلامعلی نوروزی مسئول خانه فرهنگ معلم و مسئول سابق انجمن فیلم، عکس و پویانمایی شهرستان مرودشت نیز در این برنامه ضمن تقدیر از تلاش های مریم محمودی مسئول جدید این انجمن در راستای ایجاد پویایی در حوزه فیلم و عکس، به ارائه گزارشی از روند اجرای جشنواره پرداخت.

 

وی گفت: جشنواره لبخند دانایی در دو قسمت دوربین حرفه ای و موبایل و همچنین بخش ویژه عکسهای خاطره انگیز و قدیمی برگزار شد که اسامی نفرات برتر بخش های مختلف به شرح زیر می باشد :

 

بخش دوربین :

نفر اول : لاله خباز

نفر دوم: زهرا زارعی

نفر سوم: زهرا زارع

شایسته تقدیر: علی زارع

 

بخش موبایل :

نفر اول: نیلوفر رضایی

نفر دوم: امیررضا کریمی

نفر سوم: امیرمحمد سجادیان

شایسته تقدیر: امیرحسین مردانی

 

عکس های خاطره انگیز :

امین محمودی

ابراهیم کشاورزی

 

در این برنامه همچنین از زحمات غلامعلی نوروزی، مسئول سابق انجمن فیلم، عکس و پویانمایی و هنرمند پیشکسوت رشته فیلم و عکس مرودشت تقدیر به عمل آمد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر