۲۰:۵۶:۲۲ - جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵
برگزاری جشن میلادحضرت زینب(س)، روز پرستار و دهه فجر در بیمارستان مرودشت + تصاویر
به مناسبت میلاد حضرت زینب(س)، روز پرستار و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم جشنی با حضور مسئولین بیمارستان و شهرستان در سالن آمفی تئاتر بیمارستان آموزشی درمانی شهید مطهری رمودشت برگزار شد.   به گزارش روابط عمومی بیمارستان آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت ریاست حوزه علمیه امام صادق(ع)مرودشت ضمن تبریک این مناسبت ها بیان داشت:

IMG_0123

به مناسبت میلاد حضرت زینب(س)، روز پرستار و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم جشنی با حضور مسئولین بیمارستان و شهرستان در سالن آمفی تئاتر بیمارستان آموزشی درمانی شهید مطهری رمودشت برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت ریاست حوزه علمیه امام صادق(ع)مرودشت ضمن تبریک این مناسبت ها بیان داشت: طبق حدیثی از امام محمد باقر(ع) بدتر از فقر بیماری تن اسست و بدتر از آن بیماری روحی است که این بیماری ها باعث رواج دزدی، فساد، بی دینی، خیانت، مشقت وگرفتاری می شود و در این جا است که اهمیت کارپزشکی و پرستاری برای جامعه مشخص می شود.

 

آیت اله موسوی نژاد با اشاره به تأثیر کار پزشکان و پرستاران در جامعه بیان داشت:ا رزش پزشک و پرستار خیلی مهم است و بیمار را برمی گرداند به جامعه و اورا از اخلاق بد به اخلاق خوب باز می گرداند و در مقابل دستمزدی که دریافت می کنند کافی نیست و ثواب شما پیش خداست.

 

این استاد عالی قدر حوزه و دانشگاه ادامه داد: پرستاری هم سواد می خواهد و هم صبرو استقامت وهم می تواندبا گفتارش به بیماران رو حیه بدهد که این روحیه دوا است فلذا ارزشمند است که روز تولد حضرت زینب (س)را روز پرستار بنامند.

 

رئیس بیمارستان آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت با تبریک میلاد حضرت زینب (س)روز پرستارودهه پرفروغ فجر اظهار داشت: حضرت زینب پرورش یافته دامان پاک فاطمه اطهر (س) است که انصافا بیان خوبی های ائمه و اولاد و آل پیامبر که همه نور واحد هستند با زبان قاصر ما امکان پذیر نیست.

 

دکتر سید محمد علی موسوی با اشاره به برکات خون شهدا و راهی که امام (قدس) بنا نهادند گفت: ما باید از جامعه شیعی و انقلاب حراست کنیم وقدر شهدا وبزرگانی مانند میرزای شیرازی، سر بداران را بدانیم و همچنین حرکت هایی مانند مشروطیت، انقلاب اسلامی و حرکت امام خمینی (قدس)که تبلور آن در پیروزی انقلاب که انفجار نور بود را بشناسیم.

 

دکتر موسوی با بیان این که ما باید قدردان موقعیت کاری که درآن قرارگرفته ایم باشیم اظهار داشت: خداوند را شاکریم که که ما را در خانواده فرهیخته و بی مزدو مواجبی که فقط نگاه آن نگاه نجات جان انسان هاوارتقاء بهداشت عمومی فارغ از هر گونه مسائل نژادی، گروهی وسیاسی است قرار داد.

 

رئیس بیمارستان با اشاره به دروغ وشایعه پراکنی رسانه های خارجی علیه ایران بیان داشت: در دنیا بیش از۷۰رسانه خارجی زبان وجودداردکه علیه ایران دروغ و شایعه پراکنی می کنند و دو چیز را اصل قرار داده اند؛ در مرحله اول هجمه ای بسیارناجوانمردانه برعلیه ولایت فقیه ودرمرحله دوم برعلیه سپاه پاسداران دارند.

 

وی با اشاره به این که جنگ سایبری مانندجنگ سخت نیست گفت: شناسایی جغرافیای جنگ درجنگ سخت بسیارمهم است ودرجنگ نرم جغرافیایی که دشمن شناسایی می کند قلب ها وافکارماست؛یعنی اگرما افکارضعیفی داشته و پشتوانه قوی نداشته باشیم به راحتی توسط دشمنان مانند کشورهای عربستان، امارات، ترکیه و دیگر کشورهای اطراف ایران تسخیرمی شویم وان شاءاله درروز۲۲بهمن سنگرهای پوشالی دشمنان را فتح کرده و توی دهن آنهامی زنیم.

 

دکتر موسوی درقسمتی از سخنرانی خود با اشاره به پرداخت مطالبات درپنج ماه گذشته اظهار داشت: در پنج ماه گذشته هفت پرداخت مبتنی برعملکردبه پرسنل داشته ایم و باید مثل همیشه طوری عمل کنیم که دیرکرد مطالبات باعث کاهش روند خدمات رسانی نشودوباصبروحوصله کیفیت خدمات را افزایش دهیم.

 

وی ادامه داد: ارزش زحمات شما زمانی معلوم می شود که یک پدری که دچارمشکل قلبی است سال های بیشتری رادرکنارخانواده باشدو یا وقتی که یک مادرباردارجانش حفظ می شود و ان شاء اله که بتوانیم ذره ایی از زحمات کادر پرستاران را درک کرده و قدرشمارابدانیم.

 

مدیر بیمارستان آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت ضمن خوشامد گویی به مسئولین و پرسنل حاضردرجلسه بیان داشت: در رابطه بادهه فجر این را بگویم که همانطور که بنیان گذار این انقلاب فرمودند این انقلاب به دنیا صادر می شود، این اتفاق خواهد افتاد اما در صورتی که روئسای حکومت هایی که در منطقه و دنیا هستند این شهامت سیاسی را داشته باشند که به مردم خودشان اجازه انتخاب بدهند .

 

حسن مشایخی ادامه داد: تلفیق روزپرستاربا ولادت حضرت زینب(س)مایه مباهات و افتخاراست چرا که یک شخصیت کامل وهمه جانبه هم در بحث پرستاری و مسائل روحی و روانی و صبر و استقامت بود و هم در برابر مصیبت های وارده در صحرای کربلا واداره اسراء در وقایع بعد ازآن توانمندی خود را نشان دادند.

 

مدیر بیمارستان با بیان اینکه ۲نعمت است که اگر از دست بدهیم بعد از آن حسرت می خوریم گفت: یکی سلامت و دیگری امنیت که تلفیق آن درجامعه خیلی مهم است حفظ سلامت در دست شما است و در بحث درمان جسم و روح کار شما بسیارسخت است که با آن ظرافت هایی که به کار می برید بیمار رادر صحت و سلامت روانه جامعه و خانواده نمائید.

 

مشایخی ادامه داد: خدمت در حوزه بهداشت و درمان را باید یک فرصت الهی دانست که نصیب ما شده که سند آن آیه قرآن است که می فرماید” هرکس نفسی را زنده کندگویی که همه را زنده کرده است” امیدواریم این خدمات جزء باقیات صالحات همه عزیزان قرار گیرد.

 

در این مراسم برنامه های مختلفی ازجمله تجلیل از کادرپرستاران بازنشسته و نمونه درون واحدی و استانی، اجرای موسیقی سنتی زنده توسط گروه پارس محل،اجرای موسیقی پاپ توسط محمد نجم، اجرای نمایش طنزتوسط گروه تئاتر زمان و همچنین اجرای سرود توسط فرزندان پرسنل برگزارشد.

 

اسامی کادرپرستاران نمونه و بازنشسته به شرح زیر می باشد:

 

کادر پرستاران بازنشسته آقایان عبداله سجادیان، حاج حیدر زارعی، مختار کریمی، هاشم عباسی، بهمن ایزدی، و خانم ها فریبا عمادی، زهره بنی هاشمی وزهرا عمادی .

 

کادر پرستاری نمونه استانی خانم ها مژگان فلاح نیا، زهره همایون، لیلا عبدالهی، مهنازاستخر.

 

کادرپرستاران نمونه درون واحدی خانم ها فریبا عمادی، زهره بنی هاشمی، معصومه زارعی، مه لقاء شکوهی، فاطمه آسایش جو، فاطمه قلعه نوعی، نجمه علی پور، رحیمه رزمی، مریم همایون، سمیه جعفری، افسانه نجاتی، سمیه اسکندری، ناهیدنکویی، فاطمه اورنگ، مریم احمدی، مریم کیانپور، زهراپورشهبازی، مدینه کریمی وآقایان عبداله سجادیان، احمد رضا زارعی، محمد باقر نامداری، اسماعیل امیری ثابت ورحمان کاظمی

 

IMG_0055 IMG_0056 IMG_0065 IMG_0075


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر