۱۹:۲۹:۲۴ - چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۳
برگزاری جلسه بانوان توانمند مرودشتی با مدیرکل امور بانوان استانداری فارس+ تصاویر
برگزاری جلسه بانوان توانمند مرودشتی با مدیرکل امور بانوان استانداری فارسبانوان توانمند شهرستان مرودشت، در جلسه ای با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس، گرد هم آمدند. به گزارش” پارس دشت”،  در این جلسه که با حضور سیده معصومه دستغیب مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس، یعقوب خسروانی معاون فرماندار مرودشت، رباب

برگزاری جلسه بانوان توانمند مرودشتی با مدیرکل امور بانوان استانداری فارسبانوان توانمند شهرستان مرودشت، در جلسه ای با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس، گرد هم آمدند.

به گزارش” پارس دشت”،  در این جلسه که با حضور سیده معصومه دستغیب مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس، یعقوب خسروانی معاون فرماندار مرودشت، رباب ابرهیمیان رئیس کمیسیون بانوان فرمانداری این شهرستان و جمعی از بانوان موفق و توانمند مرودشتی برگزار شد، حاضران به بیان مسائل و مشکلات پیش روی بانوان پرداختند.

در ابتدای این جلسه جمعی از بانوان کارآفرین و ورزشکار شهرستان مرودشت، به بیان برخی از مشکلات خود، از جمله عدم تخصیص وام های پشتیبان به کار آفرینان، نداشتن مکان جهت فعالیت انجمن های بانوان، عدم حمایت استانداری از قهرمانان المپیکی و پیگیری اشتغال آنها، عدم وجود بازارهای مناسب جهت ارائه محصولات تولیدی بانوان، عدم حمایت ادارات و اصناف شهرستان از بانوان، عدم توجه به وضعیت افراد دارای ویژگی های خاص از جمله ناشنوایان و روشندلان و … پرداختند.

سپس در ادامه این جلسه، یعقوب خسروانی معاون سیاسی-اجتماعی فرماندار مرودشت، ضمن تشکر از حضور مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری فارس در شهرهرستان مرودشت و و همچنین تقدیر از فعالیت های بانوان توانمند مرودشتی، بیان داشت: باید با برگزاری مرتب اینگونه جلسات، مشکلات بانوان شناسایی شده و هر کدام که با رایزنی های شهرستانی قابل حل است، برطرف شده و در موارد مورد نیاز نیز با همکاری استانداری، موانع پیش روی آنها برداشته شود.

در پایان جلسه نیز سیده معصومه دسغیب ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های صورت گرفته در شهرستان مرودشت و تشکر از زحمات رباب ابراهیمیان، رئیس کمیسیون بانوان فرمانداری، اظهار داشت: در حوزه بانوان، فعالیت انجمن ها بسیار اهمیت دارد و باید زمینه ای فراهم شود تا برخی از انجمن های کوچکتر با یکدیگر تلفیق شده و انجمن های جدید در موضوعات مورد نیاز راه اندازی شوند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس افزود: جامعه ما رنگ وبویی مردانه دارد و نیازمند این است تا از ظرافت زنانه در بحث های مدیریتی بیشتر استفاده شود تا نقش آنها را در جامعه پررنگ تر سازد.

وی ادامه داد: شهرستان مرودشت، بسیار توانمند است و باید بانوان این شهرستان بکوشند، پا را از مرزهای استان فراتر نهاده و خود را در سطح کشور معرفی نمایند.

دستغیب همچنین از مسئولین فرمانداری مرودشت درخواست نمود زمینه همکاری ادارت و اصناف را با  بانوان کارآفرین فراهم نماید تا موجب شکوفایی بیشتر این حوزه شود.

IMG_2845 IMG_2846  IMG_2851 IMG_2852 IMG_2853 IMG_2854 IMG_2858 IMG_2859  IMG_2862 IMG_2863 IMG_2865


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر