۷:۴۹:۳۶ - سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴
برگزاری ششمین جلسه خانه مطبوعات مرودشت+ تصاویر
ششمین جلسه خانه مطبوعات مرودشت با حضور اعضاء برگزار گردید.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی خانه مطبوعات مرودشت، ششمین جلسه خانه مطبوعات مرودشت به منظور برنامه ریزی برگزاری مراسم روز خبرنگار امسال با حضور اعضای این خانه برگزار شد.   در ابتدای این جلسه که با تلاوت قرآن آغاز شد، جلال

IMG_4208

ششمین جلسه خانه مطبوعات مرودشت با حضور اعضاء برگزار گردید.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی خانه مطبوعات مرودشت، ششمین جلسه خانه مطبوعات مرودشت به منظور برنامه ریزی برگزاری مراسم روز خبرنگار امسال با حضور اعضای این خانه برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه که با تلاوت قرآن آغاز شد، جلال معینی پیشکسوت مطبوعات مرودشت با اشاره به فواید همدلی و ضرورت پرهیز از اختلافات بیان کرد: رقابت سالم بین خبرنگاران جایز است اما بهتر است منجر به رو در رویی نشود تا کارمان تداوم داشته باشد.

 

صالحی عضو هیئت رئیسه خانه مطبوعات مرودشت، ضمن تبریک انتصاب بهفر حیدری به عنوان معاونت آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش مرودشت، گزارش مختصری از فعالیت های انجام گرفته ارائه داد.

 

وی با اعلام دستورکار جلسه گفت: سالیان گذشته برنامه های متعددی برای خبرنگاران گرفته می شد که بعضأ در شأن این قشر نبود. بنا بر این امسال بنا داریم برنامه ای توسط خبرنگاران و متناسب با جایگاه ایشان برگزار نماییم.

 

سپس بهفر حیدری با بیان اینکه فعالیت های صورت گرفته در این مدت، قابل توجه بوده است، اظهار داشت: برای ارزیابی صحیح از فعالیت های خانه مطبوعات، باید دید که قبل از شکل گیری این نهاد، داشته های ما چه بوده است و در حال حاضر به چه نقطه ای رسیده ایم؟

 

در ادامه این جلسه، حاضرین به بیان نقطه نظرات خود در خصوص چگونگی برگزاری مراسم روز خبرنگار پرداختند و پیشنهاداتی را ارائه نمودند.

 

در پایان مقرر گردید برنامه روز خبرنگار امسال با تجلیل از خانواده شهید مصیب درستکار خبرنگار شهید مرودشتی و آتش نشان فداکار مهدی نجم باختری، همچنین با حضور روابط عمومی تمام ادارات و معرفی سه نفر روابط عمومی برتر برگزار شود.

IMG_4209

IMG_4212

IMG_4216IMG_4215


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر