۸:۵۵:۴۸ - یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵
بصیرت‌افزایی بین افراد جامعه از الزامات زنده نگهداشتن روز نهم دی است
امام‌جمعه مرودشت گفت: بزرگداشت مراسم روز نهم دی در سطح کشور در جهت شناخت دوست از دشمن و بصیرت‌افزایی بین افراد جامعه است.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین قنبر علی احمدی در خطبه‌های این هفته یکی از صفات انسان‌های مؤمن را استفاده صحیح از نعمت سلامتی و مال و ثروت دانست و

img_20170101_122422

امام‌جمعه مرودشت گفت: بزرگداشت مراسم روز نهم دی در سطح کشور در جهت شناخت دوست از دشمن و بصیرت‌افزایی بین افراد جامعه است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین قنبر علی احمدی در خطبه‌های این هفته یکی از صفات انسان‌های مؤمن را استفاده صحیح از نعمت سلامتی و مال و ثروت دانست و کاهش عطوفت، مهربانی، رحم و مروت در بین افراد جامعه را دلیل دریغ رحمت الهی ذکر کرد.

 

امام‌جمعه مرودشت در ادامه ضمن اشاره به بزرگداشت حماسه مردم در سالروز نهم دی در سراسر کشور بیان کرد: متأسفانه یک عده در سطح جامعه از برگزاری و پاسداشت حماسه نهم دی‌ماه توسط مردم به‌صورت خودجوش نگران هستند درصورتی‌که برنامه‌های بزرگداشت این حماسه در جهت افزایش بصیرت مردم و شناخت دوست از دشمن با توجه به وضعیت کنونی منطقه و کشور، ضرورت دارد.

 

احمدی شناخت صحیح دوست از دشمن و تحلیل سیاسی درست توسط مردم و مسؤولان را از نیازهای ضروری جامعه در راستای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: اگر جوانان ما امروزه در صحنه بین‌الملل و در جبهه مقاومت در سوریه، عراق و فلسطین حضور نداشتند و حمایت ایران اسلامی از این کشورها نبود قطع به‌یقین دشمن تا مرز شهرهای همدان و کرمانشاه و شهرهای مرزی خاک کشور شرارت می‌کرد.

 

خطیب جمعه مرودشت در پایان نیز نسبت به مسأله برجام نکاتی را متذکر شد و خاطرنشان کرد: در مورد بدعهدی دشمنان و عدم اعتماد به آنان بارها مقام معظم رهبری اعلام کردند که فریب لبخند این افراد را نخورید زیرا آمریکا و ایادی استکبار به دلیل ترویج اسلام حقیقی در دنیا توسط ایران، همواره براندازی نظام و شیوع اسلام‌هراسی در منطقه را سیاست خود قرار داده از هیچ اقدامی در این زمینه دریغ نخواهند کرد و مردم ما باید همواره متوجه افکار پلید و نقشه‌های شوم دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر