۶:۱۶:۰۹ - چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵
تجلیل از دست اندرکاران سوادآموزی شهرستان مرودشت
به گزارش دریافتی پارس دشت از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان مرودشت، در جلسه کمیته پشتیبانی سوادآموزی استان در محل استانداری فارس،  با حضور دکتر باقرزاده معاون وزیر آموزش و پرورش، معاون سیاسی استانداری، مدیر کل آموزش و پرورش فارس و معاونین ایشان و تعدادی از فرمانداران و بخشداران مراسم تجلیل از شهرستان های

jgj-1

به گزارش دریافتی پارس دشت از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان مرودشت، در جلسه کمیته پشتیبانی سوادآموزی استان در محل استانداری فارس،  با حضور دکتر باقرزاده معاون وزیر آموزش و پرورش، معاون سیاسی استانداری، مدیر کل آموزش و پرورش فارس و معاونین ایشان و تعدادی از فرمانداران و بخشداران مراسم تجلیل از شهرستان های برتر در حوزه سوادآموزی فارس برگزار شد.

 

‌در این مراسم ازشهرستان های مرودشت .استهبان و داراب که مقام برتر در حوزه سواد آموزی را در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ در بین پنجاه و نه منطقه آموزشی کسب نموده بودند تجلیل شد .

 

مرتضی چراغی مدیر آموزش و پرورش مرودشت با حضور در این مراسم لوح تقدیر مقام اول این شهرستان را دریافت نمود.

 

لازم بذکر است که سوادآموزی شهرستان مرودشت در سال تحصیلی گذشته با ریاست سیداسدالله زارع بدیعی حائز مقام برتر استان شد.

 

بهروز رحیمی رییس فعلی سوادآموزی شهرستان مرودشت در حاشیه این جلسه آماری از فعالیت های سال جاری این نهاد ارائه داد.

 

ایشان بیان کرد: در حال حاضر ۱۳۶۶نفر در دوره سوادآموزی، ۳۴۶ نفردر دوره انتقال و ۱۸۰ نفر در دوره تحکیم تحت پوشش می باشند. همچنین تعداد ۱۳۵ نفر اتباع افغانی در قالب کلاس های کمیساریای سازمان ملل و نیز ۱۴۸نفر تحت نظارت دفتر اتباع خارجی ، در کلاس های این اداره شرکت کرده اند.

 

رییس اداره سوادآموزی مرودشت همچنین برگزاری منظم جلسات شورای پشتیبانی،بهبود کیفیت و ستاد امتحانات و نیز پالایش کامل ۸۰روستا برای ریشه کنی بیسوادی و نیز تعامل مطلوب با سایر ادارت را از جمله فعالیت های اداره خود برشمرد.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر