۱۴:۵۵:۱۳ - چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳
ترکیب هیأت رییسه خانه مطبوعات مرودشت مشخص شد
ترکیب هیأت رییسه خانه مطبوعات مرودشت مشخص شد به گزارش “پارس دشت” ازَ  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، در جلسه ای که با حضور منتخبین هیأت رئیسه خانه مطبوعات مرودشت و در محل اداره ارشاد مرودشت برگزار گردید، ترکیب هیأت رئیسه و هیأت مؤسس این خانه مشخص گردید. در ابتدای این

ترکیب هیأت رییسه خانه مطبوعات مرودشت مشخص شد

به گزارش “پارس دشت” ازَ  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، در جلسه ای که با حضور منتخبین هیأت رئیسه خانه مطبوعات مرودشت و در محل اداره ارشاد مرودشت برگزار گردید، ترکیب هیأت رئیسه و هیأت مؤسس این خانه مشخص گردید.

در ابتدای این جلسه، صالحی کارشناس آگهی، مطبوعات و تبلیغات ارشاد ضمن برشمردن دستور کار جلسه یادآور شد: هرکجا که اصحاب مطبوعات به کارخویش اهمیت بخشیده اند، حوزه مطبوعات و رسانه به لحاظ کمی و کیفی ارتقاء یافته و شأن اصحاب سختکوش رسانه، پاس داشته شده و هرکجا اصحاب رسانه کم کاری کرده و خود حرمت خویش را نگاه نداشته اند، دیگران نیز به خود اجازه دخالت و بی حرمتی داده اند. وی پیگیری یکسان سازی نرخ آگهی ها و اخذ آگهی های دولتی را از وظایف خانه مطبوعات برشمرد.

مهدی توکلی سردبیر هفته نامه عصر مرودشت و بازرس خانه مطبوعات، بر لزوم کار گروهی و تقویت باشگاه رسانه و ورزش تاکید نموده و خواستار ارتباط موثر تر میان رسانه های مرودشت و سایر نقاط کشور گردید.
امین رحیمی مدیر مسئول هفته نامه مرودشت، نقطه قوت فعالیت های اجتماعی را کار هدفمند و گروهی برشمرد و تاکید کرد: مرودشت بدلیل وجود مشکلات فراوان، نیازمند خانه مطبوعات کارآمد و هماهنگ است تا درسایه مطالبه گری هوشمندانه، نفع عمومی حاصل گردد.

مختاری مدیر سایت مرودشت آنلاین، اهمیت دادن به فضای مجازی را از اولویت های خانه مطبوعات دانست و بر لزوم پیگیری مشکلات صنفی تاکید کرد.

بهفر حیدری منتخب دیگر خانه مطبوعات، در تبیین اهمیت جایگاه خانه مطبوعات، به نتایج مثبت حاصل از پیگیری های گروهی اشاره نموده و اعلام کرد: تا زمانی که مطبوعات مرودشت برای پیگیری مطالبات عمومی هم صدا نباشند، نفع چندانی به شهروندان نخواهد رسید و نتیجه بهتر زمانی حاصل می گردد که ضمن شناسایی مشکلات، بصورت نظام مند برای رفع آن ها اقدام نماییم.

در ادامه و با توافق اعضاء حاضر، ترکیب هیأت رییسه خانه مطبوعات بدین شرح تعیین گردید:

امین رحیمی، رییس خانه مطبوعات شهرستان مرودشت
بهفر حیدری، نایب رییس
منوچهر رفیعی، خزانه دار
حسین مختاری، منشی

ترکیب هیأت موسس خانه مطبوعات: بهفر حیدری، مهدی توکلی و حسین مختاری

بر چسب ها:

ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر