۱۲:۳۴:۴۹ - دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۳
تشکیل ستاد اجرایی سرشماری عمومی کشاورزی در مرودشت
فرماندار مرودشت از تشکیل ستاد اجرایی سرشماری عمومی کشاورزی و آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری سرشماری عمومی کشاورزی سال ۹۳ خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی پیش ‌از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری سرشماری عمومی کشاورزی سال ۹۳ در این شهرستان که با حضور اعضا و در فرمانداری

url

فرماندار مرودشت از تشکیل ستاد اجرایی سرشماری عمومی کشاورزی و آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری سرشماری عمومی کشاورزی سال ۹۳ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی پیش ‌از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری سرشماری عمومی کشاورزی سال ۹۳ در این شهرستان که با حضور اعضا و در فرمانداری برگزار شد در مورد ضرورت آمار در برنامه‌ریزی اظهار داشت: داده‌های متقن آماری فرآیند یک برنامه‌ریزی مبتنی بر واقعیات را آسان می‌کند.

 

وی حوزه کشاورزی مرودشت را یک بستر وسیع دانست و گفت: با توجه به برخورداری‌ها و ظرفیت‌های مختلف در بخش کشاورزی برگزاری سرشماری باید آن‌قدر در این شهرستان دقیق باشد تا به‌عنوان یک الگوی آماری در کشور استفاده شود.

 

فرماندار مرودشت خواستار همکاری و همیاری بخشداران و تمام رؤسای دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در برگزاری مطلوب و صحیح این سرشماری شد و اذعان داشت: در این سرشماری احصاء آمار و اطلاعات دقیق مدنظر است چراکه استفاده صحیح از منابع و توزیع عادلانه به‌یقین بر این اساس استوار شده از این‌رو علاوه بر مسئولان، لازم است بهره‌برداران و کشاورزان به‌عنوان رکن و پایه این سرشماری همکاری لازم را با مأموران سرشماری به‌عمل‌ آورند.

 

حسینی از تشکیل ستاد سرشماری کشاورزی در فرمانداری این شهرستان خبر داد و بیان داشت: استفاده از افراد مجری و مسلط و برگزاری آموزش دقیق برای عوامل اجرایی به فرآیند آماری درست و برنامه‌ریزی صحیح در آینده کمک می‌کند.

 

به‌ گزارش فارس، طرح سرشماری کشاورزی سال ۹۳ همزمان با سراسر کشور از پنجم مهر تا هجدهم آبان ماه امسال در سطح شهرستان مرودشت انجام می‌شود.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر