۱۵:۳۹:۰۲ - دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۶
جنگ شادی “کودک و خانواده” در شهر سیدان برگزار شد
برنامه سرگرمی، تفریحی«جنگ کودک و خانواده» کاری مشترک از گروه هنری آفتابگرودن، خانه فرهنگ و هنرمندان شهرسیدان در میان استقبال کم نظیر شهروندان این شهر برگزار گردید.   به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، عبدالصمد سلیمانی کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با حضور در این

IMG_20170706_121113

برنامه سرگرمی، تفریحی«جنگ کودک و خانواده» کاری مشترک از گروه هنری آفتابگرودن، خانه فرهنگ و هنرمندان شهرسیدان در میان استقبال کم نظیر شهروندان این شهر برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، عبدالصمد سلیمانی کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با حضور در این برنامه از استقبال خوب مردم سیدان تقدیر کرد و بیان داشت: در مرداد سال گذشته با همت هنرمندان سیدان و همکاری صمیمانه مسئولین بخش و شهر، برای اولین بار برنامه هنری متفاوت علیرغم همه کمبودها برگزار گردید.

 

وی گفت: تلاش و خواست هنرمندان و مردم شربف سیدان از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت برای استمرار و اجرای اینگونه برنامه ها در سیدان، موجب شد در ادامه با تشکیل کمیته فرهنگ و هنر و همچنین تشکیل انجمن های فرهنگی و هنری و دبیرخانه آن، مطالبات این حوزه بطور جدی پیگیری گردد.

 

سلیمانی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت در راستای سیاست توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری در سطح شهرستان، زمینه آغاز فعالیت خانه فرهنگ سیدان را فراهم کرده است تا بستری برای دیگر فعالیت های فرهنگی و هنری باشد.

 

وی از مراحل تخصیص زمین جهت ساخت فرهنگسرا از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر به متولیان امر خبر داد.

 

سید محمد هادی سجادیان مسئول بسیج هنرمندان شهرستان مرودشت در بخشی از این برنامه با اهدای هدایایی، از هنرمندان و فعالان انجمن های فرهنگی هنری تقدیر کرد و بیان داشت: فعالیت کمیته فرهنگ و هنر در بخش و شهر سیدان با همراهی مسئولین قابل تحسین است و علاقمندان به فعالیت در این زمینه، می توانند در انجمن های هنری تشکیل شده، رشته مورد نظر خود را دنبال نمایند. مسئول انجمن شعر و ادب سیدان در ادامه، از برگزاری شب شعری به مناسبت میلاد امام رضا علیه السّلام در شهر سیدان خبر داد.

 

در بخش دیگری از برنامه، گروه آفتابگردان به سرپرستی مهدی  زارع و همراهی محمدرضا راستگو هنرمند با سابقه تئاتر مرودشت و همراهی دیگر عوامل محمدحسین زارع و سحر اورنگی قطعات نمایشی شاد با پیام های آموزشی در فواصل برنامه اجرا کردند.

 

اجرای عباد کشاورز هنرمند خوش صدای سیدانی در میان استقبال گرم مخاطبان، خاطرات برنامه سال گذشته را برای همشهریانش زنده کرد و هنرنمایی دیگر هنرمند سیدانی احمد نظری با اجرایی قطعه امام زمان(عج) حال خوشی را به برنامه داد.

 

دف نوازی رضا زارع هنرمند مرودشتی، شور و هیجان برنامه را دو چندان نمود. سجاد عباسی جوان هنرمند سیدانی اجرای برنامه را به عهده داشت که اجرای وی مورد تحسین بینندگان برنامه قرار گرفت.

 

برنامه با همکاری بخشداری، شهرداری شورای اسلامی، نمایندگی آموزش پرورش، کلانتری، مدرسه عصمتیه، خانه فرهنگ وکمیته فرهنگ و هنرسیدان برگزار گردید.

 

شهر سیدان مرکز بخش سیدان، در ۲۰ کیلومتری شمال مرودشت، با بیست سال عمر شهری، فاقد سالن اجتماعات – ساختمان مستقل خانه فرهنگ- فرهنگسرا و آمفی تئاتر می باشد.

 

IMG_20170706_121150 IMG_20170706_121111 IMG_20170706_121120IMG_20170706_121231 IMG_20170706_121118 IMG_20170706_121127 IMG_20170706_121130 IMG_20170706_121133


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر