۱۴:۵۲:۴۷ - چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷
داستان خوانی دانش آموزان ادبستان مردانی در حضور مسئول خانه فرهنگ
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، علی مرادی مسئول خانه فرهنگ شهرستان مرودشت و دبیر جشنواره من “یک نویسنده هستم” به دعوت خانم زارع معلم پایه چهارم ادبستان مردانی، در این مدرسه حاضر شد و به سوالات دانش آموزان پیرامون چگونگی این جشنواره ادبی پاسخ داد.   علی مرادی در

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، علی مرادی مسئول خانه فرهنگ شهرستان مرودشت و دبیر جشنواره من “یک نویسنده هستم” به دعوت خانم زارع معلم پایه چهارم ادبستان مردانی، در این مدرسه حاضر شد و به سوالات دانش آموزان پیرامون چگونگی این جشنواره ادبی پاسخ داد.

 

علی مرادی در این بازدید یک ساعته ضمن بیان چهارچوب های این جشنواره، در خصوص نحوه ارائه مطالب در قالب داستان و نامه، برای دانش آموزان توضیحاتی ارائه نمود.

 

مسئول خانه فرهنگ شهرستان مرودشت در حاشیه این برنامه ضمن ابراز خرسندی از اقدام شایسته این معلم متعهد، بیان داشت: به واسطه فعالیت هایم در حوزه ادبیات، نشست های بسیاری با شاعران، نویسندگان و مخاطبان سراسر کشور داشته ام اما این نشست یک ساعته، یک اتفاق بی نظیر و فوق العاده بود.

 

این نویسنده مرودشتی افزود: خرسندم که امروز یک نشست سراسر شور و اشتیاق، همراه با عطش یادگیری و صداقتی دوست داشتنی، را شاهد بودم و به سرکار خانم زارع بابت ایجاد این شور و اشتیاق در دانش آموزان تبریک می گویم.

 

مسئول انتشارات بوی باران در ادامه گفت: امیدوارم روز به روز بر معلمانی با نگرش سرکار خانم زارع افزوده شود چرا که راه حل بسیاری از مسایل و معضلات اجتماعی و حتی تحصیلی در آشتی دادن کودکان با کتاب و ادبیات است.

 

در پایان این بازدید، دانش آموزان علاقمند به حوزه نویسندگی، برخی نوشته های خود را در حضور علی مرادی مسئول خانه فرهنگ شهرستان مرودشت و دبیر جشنواره “من یک نویسنده هستم” خواندند.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر