۱۶:۰۸:۴۸ - پنجشنبه ۸ مهر ۱۳۹۵
درخشش نویسندگان مرودشتی در نهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج
نهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج با درخشش نویسندگان مرودشتی به کار خود پایان داد.   به گزارش دریافتی پارس دشت، اختتامیه نهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج با حضور رئیس بسیج هنرمندان کشور در شهرکرد برگزار شد و داستان های دو نویسنده مرودشتی از میان نویسندگان سراسر کشور به عنوان آثار برتر این بخش معرفی گردید.

s80a0847-copy

نهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج با درخشش نویسندگان مرودشتی به کار خود پایان داد.

 

به گزارش دریافتی پارس دشت، اختتامیه نهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج با حضور رئیس بسیج هنرمندان کشور در شهرکرد برگزار شد و داستان های دو نویسنده مرودشتی از میان نویسندگان سراسر کشور به عنوان آثار برتر این بخش معرفی گردید.

 

بر اساس این گزارش از میان بیش از ۲۰۰۰ اثر ارسال شده به جشنواره در بخش داستان کوتاه بزرگسال، ۶۰۴ داستان به جشنواره راه یافتند که پس از اعلام نتایج، عابدین زارع و مهدی زارع (م.آرام) از مرودشت، رتبه های اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

 

در این بخش ساره نوروزی درونکلاه از مازندران رتبه سوم را کسب نمود و وحید حسنی هنزایی از یزد، جلال توکلی الله‌آبادی از یزد، رقیه کریمی از همدان، رضوان کریمی از اصفهان، محمدسعید احمدزاده از فارس، اعظم‌السادات سرآبادانی از تهران و لیلا امانی از همدان مورد تقدیر قرار گرفتند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر