۱۹:۱۹:۳۴ - دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
روکش آسفالت جاده سعادتشهر به ارسنجان و مرودشت+ تصاویر
روکش آسفالت جاده قدیم سعادتشهر به مرودشت در حال انجام می باشد و روکش جاده این شهر به ارسنجان نیز آغاز می شود. این محور  سالها بود که  روکش  و هیچگونه به سازی نشده بود و مردم این منطقه وشهرستان به شدت از این موضوع گلایه مند بودند. به گزارش طنین پاسارگاد، محمد مهدی برومندی

روکش آسفالت جاده قدیم سعادتشهر به مرودشت در حال انجام می باشد و روکش جاده این شهر به ارسنجان نیز آغاز می شود.

این محور  سالها بود که  روکش  و هیچگونه به سازی نشده بود و مردم این منطقه وشهرستان به شدت از این موضوع گلایه مند بودند.

به گزارش طنین پاسارگاد، محمد مهدی برومندی نماینده مردم پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی در این باره به خبرنگار ما گفت:با توجه به قرار داشتن شهرستان پاسارگاد در مسیر اصلی جاده شیراز -اصفهان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

نماینده مردم پاسارگاد در مجلس افزود:با توجه به نامناسب بودن جاده قدیم سعادتشهر به مرودشت و از طرفی  نیز سالیان سال می باشد که  در این جاده هیچ گونه  روکش آسفالتی انجام نشده است در اعتبارات سال گذشته این پروژه دیده شد.

برومندی ادامه داد:با توجه به قرار گرفتن اغلب روستاهای شهرستان پاسارگاد در مسیر این جاده این پروژه از اهمیت خاصی برخوردار می شودکه امیدواریم بتوانیم تا مرودشت روکش آسفالت را انجام بدهیم.

وی اضافه کرد:اجرای این طرح با یک میلیارد تومان آغاز شده که پس از شروع وادامه این پروژه مابقی اعتبارات اختصاص داده می شود.

برومندی از اجرای روکش آسفالت جاده سعادتشهر به ارسنجان و همچنین ایجاد زیر گذر بخش پاسارگاد و همچنین رو کش آسفالت جاده روستای علی رسیده ومرکز آموزش کشاورزی در آینده نزدیک  خبر داد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر