۴:۳۰:۳۱ - پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
فرماندار شهرستان مرودشت: دامن زدن به اختلاف سلیقه های سیاسی، دستاوردی برای جامعه نخواهد داشت
 فرماندار شهرستان مرودشت در نشست جمعی از اصولگرایان شهرستان مرودشت تأکید نمود دامن زدن به اختلاف سلیقه های سیاسی، دستاوردی برای جامعه نخواهد داشت.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت، علی اکبر نجیب زاده سرپرست فرمانداری مرودشت در نشست جمعی از اصولگرایان شهرستان مرودشت با اشاره به لزوم حفظ

DSC02282

 فرماندار شهرستان مرودشت در نشست جمعی از اصولگرایان شهرستان مرودشت تأکید نمود دامن زدن به اختلاف سلیقه های سیاسی، دستاوردی برای جامعه نخواهد داشت.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت، علی اکبر نجیب زاده سرپرست فرمانداری مرودشت در نشست جمعی از اصولگرایان شهرستان مرودشت با اشاره به لزوم حفظ وحدت میان سلایق مختلف سیاسی در جهت توسعه شهرستان بیان داشت: دامن زدن به اختلافات، دستاوردی برای جامعه نخواهد داشت بنابراین باید ضمن حفظ صداقت و شفافیت در بیان مواضع، در جهت افزایش همبستگی نیروها تلاش نمود.

 

نجیب زاده ادامه داد: تمام دولت ها، ترجیح می دهند با افراد همفکر که در راستای برنامه های آنان فعالیت می نمایند همکاری کنند اما این مسئله به معنی عدم استفاده از ظرفیت های سایر سلایق نیست.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان مرودشت ضمن تأکید بر رعایت خطوط قرمزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی خاطر نشان ساخت: موضع گیری ها چه به لحاظ شرعی و چه مطابق با قانون اساسی نباید با ولایت فقیه زاویه داشته باشد.

 

وی بر اهمیت امور عمرانی در برنامه کاری خود تأکید نمود و بیان داشت: معتقدیم برنامه های اجرایی و عملیاتی در اولویت کاری فرمانداری قرار گیرد البته نمایندگان دولت باید ضمن تبیین مواضع دولت، از حقوق آن نیز دفاع نمایند.

 

رئیس شورای تأمین شهرستان مرودشت به وظایف ادارات مختلف نیز اشاره نمود و تأکید کرد: هر دستگاه، متولی اجرای برخی امور و مجموعه فرمانداری، هماهنگ کننده و ناظر خدمات رسانی این ادارات است بنابراین برای بهبود شرایط شهرستان، هر اداره باید به وظیفه خود عمل نماید تا فرمانداری بتواند امور اساسی شهرستان را دنبال نماید.

 

نجیب زاده ضمن تأکید بر لزوم نقد منصفانه عملکرد دستگاه ها اعلام داشت: همان اندازه که نقد منصفانه موجب ارتقای عملکرد می گردد، تخریب و دروغ ناپسند است و آگاهان و افراد باتجربه، تفاوت “نقد” از “تخریب” را به خوبی میدانند.

 

وی افزود: وظیفه فرمانداری در انتخابات چه به لحاظ قانونی و چه از نقطه نظر شرعی، صیانت از آرا مردم است و این مجموعه در انتخابات پیش رو نیز تلاش خواهد نمود به بهترین شکل این وظیفه را انجام دهد.

 

DSC02246


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر