۸:۵۰:۰۴ - یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵
متصدیان و کارکنان آرایشگاه های زنانه با قوانین جدید بازرسی آشنا شدند
بیش از ۲۵۰ نفر از متصدیان و کارکنان آرایشگاه های زنانه با قوانین جدید بازرسی از آرایشگاه ها آشنا شدند.   به گزارش دریافتی پارس دشت از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت ، کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان در مورد همایش گفت این همایش یک روزه که با حضور ۲۵۰ نفراز متصدیان

zanar1 zanar

بیش از ۲۵۰ نفر از متصدیان و کارکنان آرایشگاه های زنانه با قوانین جدید بازرسی از آرایشگاه ها آشنا شدند.

 

به گزارش دریافتی پارس دشت از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت ، کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان در مورد همایش گفت این همایش یک روزه که با حضور ۲۵۰ نفراز متصدیان و کارکنان آرایشگاههای شهرستان در سالن رازی مرکز بهداشت با هدف آموزش مسائل بهداشتی و آشنایی با قوانین جدید بازرسی از آرایشگاه های زنانه ،  برگزار شد.

 

حبیب کشاورز ادامه داد: در این همایش کارشناسان در مورد بیماری های قابل انتقال در آرایشگاه ها ، راههای پیشگیری ، ضدعفونی وسایل کار واستفاده از مواد آرایشی و بهداشتی مجاز در آرایشگاه ها آموزش های لازم را دادند.

 

مهندس کشاورز افزود: در بعضی از آرایشگاه ها و مکان های فاقد مجوز ، اقداماتی صورت می گیرد که دخالت در امور پزشکی بوده و خطراتی را برای مشتریان در پی داردو ممکن است به پوست آسیب برساند ممنوع است.

 

کشاورز در مورد نکاتی که آرایشگران باید رعایت کنند گفت کلیه متصدیان و کارگران موظفند کارت معاینه پزشکی معتبر در محل کار خود داشته و هنگام مراجعه بازرسان ارائه دهند ، کلیه وسایل کار باید ضد عفونی شوند ، جهت جلوگیری از انتقال بیماری برای هر فرد یک تیغ استفاده شود ، از حوله عمومی جهت خشک کردن موها استفاده نشود ، از روپوش سفید و تمیز استفاده شود و از تهویه هوای مناسب  در آرایشگاه استفاده شود.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر