۲۲:۴۸:۰۴ - یکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴
نام نویسی چهار کاندیدا در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در دومین روز
  سرپرست فرمانداری شهرستان مرودشت گفت: در دومین روز ثبت نام، چهار نفر دیگر برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، در مرکز حوزه انتخابیه این شهرستان نام نویسی کردند.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت، محمد رسول زارع سرپرست فرمانداری این شهرستان، در حاشیه محل ثبت نام از

 

00entekhabat1

سرپرست فرمانداری شهرستان مرودشت گفت: در دومین روز ثبت نام، چهار نفر دیگر برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، در مرکز حوزه انتخابیه این شهرستان نام نویسی کردند.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت، محمد رسول زارع سرپرست فرمانداری این شهرستان، در حاشیه محل ثبت نام از کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از آمادگی کامل حوزه اصلی انتخابیه برای ثبت نام داوطلبین خبر داد و اظهار داشت: بسترها و زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری لازم برای ثبت نام از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در این شهرستان آماده است و هیچگونه مشکلی در روند ثبت نام وجود ندارد.

 

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد بیان داشت: کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، باید شخصأ به حوز انتخابیه مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم های مربوطه اقدام کنند.

 

سرپرست فرمانداری مرودشت از نام نویسی هشت نفر طی دو روز گذشته برای شرکت در انتخابات مجلس خبر داد و تصریح کرد: نام نویسی از روز بیست و هشت آذر آغاز شده و تا چهارم دی ماه ادامه خواهد یافت.

 

یاد آور می گردد در اولین روز ثبت نام به ترتیب حروف الفبا، جلال الدین دلالت پور، اله مراد عفیفی پور، مرتضی زارعی پور و چنگیز نجاتی و در دومین روز ثبت نام نیز علی شهوند، اسماعیل عراقی، خداخواست عیسی پور و پرویز کاووسی، جهت شرکت در انتخابات مجلس حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد، نام نویسی کردند.

  1. واقعیت   آذر ۳۰, ۱۳۹۴  

    هنوز اصلی ها مانده اند.مهندس برومندی و دکتر مقصودی و دکتر رضایی و مهندس قبادی.بقیه تقریبا برای گرم کردن تنور انتخابات می ایند.رقابت بین تفکرات مختلف دیدنی است

  2. زارع   آذر ۳۰, ۱۳۹۴  

    قوهستانی باا قتدار رای می اورد

  3. یک دوست   آذر ۳۰, ۱۳۹۴  

    فقط ناخدا عفیفی پور.
    مدیر با تجربه ملی وعرصه ی بین الملل.
    متخصص در تحلیل مسائل و برنامه ریزی

  4. محمد نعمت الهی   آذر ۳۰, ۱۳۹۴  

    با توجه به سوابق کاری *دکتر قوهستانی* و هم چنین قدرت نفوذ بالا در روابط بین الملل و مسایل سیاسی ، جوان و با سواد بودن ، ایشان بهترین انتخاب هستند.

  5. سجادیان   دی ۱, ۱۳۹۴  

    دکتر قوهستانی (ظریفی دیگر)
    با درایت و مردمی ترین کاندیدا در روزهای پایانی می اید و لرزه بر جان همه خواهد انداخت

  6. ALI   اسفند ۱, ۱۳۹۴  

    سلام به یاری خدا عیسی پور با ارای بالا قبول میشه ما دانشجه ازش حمایت میکنیم


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر