۱۳:۲۸:۵۷ - سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶
نخستین نمایشگاه صنایع دستی شهرستان مرودشت بمناسبت هفته دولت+ تصاویر
 نخستین نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی شهرستان مرودشت بمناسبت هفته دولت برگزار میگردد.   به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، شهرام صالحی رییس اداره با تاکید بر ظرفیت فراوان هنرهای سنتی در ایجاد اشتغال گفت: هنرمندان صنایع دستی مرودشت همچون سایر حوزه ها، توانمندی های فراوانی دارند و این

 نخستین نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی شهرستان مرودشت بمناسبت هفته دولت برگزار میگردد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، شهرام صالحی رییس اداره با تاکید بر ظرفیت فراوان هنرهای سنتی در ایجاد اشتغال گفت: هنرمندان صنایع دستی مرودشت همچون سایر حوزه ها، توانمندی های فراوانی دارند و این نمایشگاه فرصتی برای دیده شدن این توانمندی هاست.

 

وی مهیا کردن زمینه اشتغال و خودباوری فعالان عرصه صنایع دستی را در سال مزین به نام “تولید و اشتغال” وظیفه همه دستگاه ها و نهادها دانست و خواستار اهتمام بیشتر همکاران شورای اداری به این امر شد.

 

فائزه علی اکبرزاده مسئول انجمن هنرهای سنتی شهرستان مرودشت با بیان اینکه هنرهای سنتی شهرستان نیازمند یاری و حمایت همه جانبه است گفت: بیشتر فعالان این عرصه را بانوان تشکیل می دهند و ضروری است این قشر توانمند از جامعه مورد توجه جدی تر قرار گیرند.

 

گفتنی است این نمایشگاه از چهارم الی دهم شهریورماه در تالار مهر بانمایش آثار هنرمندان صنایع دستی مرودشت برگزار می گردد.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر