۱۸:۲۰:۳۵ - چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
نکوداشت مقام خبرنگار توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر مرودشت
همزمان با ۱۷ مرداد، روز خبرنگار مراسمی با هدف از تجلیل از خبرنگان فعال شهرستان مرودشت توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر در محل پارک جنگلی شهرداری برگزار شد.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی شهرداری مرودشت در این مراسم که با ضیافت شام همراه بود از خبرنگاران و فعالان رسانه ها

IMG_8540

همزمان با ۱۷ مرداد، روز خبرنگار مراسمی با هدف از تجلیل از خبرنگان فعال شهرستان مرودشت توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر در محل پارک جنگلی شهرداری برگزار شد.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی شهرداری مرودشت در این مراسم که با ضیافت شام همراه بود از خبرنگاران و فعالان رسانه ها و جراید تجلیل شد. شهردار مرودشت ضمن تبریک فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار بیان داشت: نقش رسانه در آگاهی بخشی به سطوح جامعه را نمی توان نادیده گرفت که البته در این میان خبرنگاران می بایست دقت نظر و امانتداری در حوزه انجام وظایفشان در جهت احقاق حق مردم را بجا آورده تابه بیت المال کمترین خدشه ای وارد نشود.

 

وی درباره جایگاه ارزشمند خبرنگار در آگاهی‌رسانی به اقشار مختلف جامعه، یادآور شد: برای این قشر پرتلاش باید ارزش بیشتری قائل شد و این‌گونه برنامه‌ها نباید محدود به ایام خاص باشد.

 

شهردار مرودشت بیان داشت: علی رغم اینکه وضعیت اقتصادی به واسطه برخی تحریم های خصمانه، عرصه را برای مردم شهرستان تنگ کرده و شهرداری هم از این شرایط متأثر گردیده، به حمد الله  شهرداری مرودشت در بین شهرداریهای استان، جزء شهرداری های موفق بوده و توانسته هم در زمینه کارهای عمرانی و هم پرداخت حقوق کارکنان و پرسنل موفق عمل نماییم.

 

در پایان مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایا از زحمات فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تجلیل شد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر