۱۱:۴۴:۲۵ - چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳
هشدار پلیس مرودشت در خصوص سرقت درون خودرو
سرقت یکی از جزایمی است که افراد به دلایل مختلف از جمله:وسوسه،فقر عاطفی،ناکامی،حسادت،حوادث وتجربه های تلخ دوران کودکی،احساس ناامنی،پرخاشگری،خودنمایی،بلندپروازی،راحت طلبی و…مبادرت به آن نموده وباعث ناامنی در سطح اجتماع وتضعیع حقوق دیگران میشوند.   بارها اتفاق افتاده که به دلایل مختلف از جمله داشتن عجله ودیر شدن ناخوداگاه خودروخود را در گوشه ای پارک وآن

n00287405-t

سرقت یکی از جزایمی است که افراد به دلایل مختلف از جمله:وسوسه،فقر عاطفی،ناکامی،حسادت،حوادث وتجربه های تلخ دوران کودکی،احساس ناامنی،پرخاشگری،خودنمایی،بلندپروازی،راحت طلبی و…مبادرت به آن نموده وباعث ناامنی در سطح اجتماع وتضعیع حقوق دیگران میشوند.

 

بارها اتفاق افتاده که به دلایل مختلف از جمله داشتن عجله ودیر شدن ناخوداگاه خودروخود را در گوشه ای پارک وآن را رها کرده تا از مغازه ای خرید کنیم بدون آنکه درب آن را قفل نمائیم. بررسی پرونده ها نشان میدهد اکثریت مالباختگانی که مورد جرم سرقت واقع شده اند،حداقل اقدامات بازدارنده را نیزدر این خصوص انجام نداده وبه نوعی خود سبب وسوسه ی سارقان شده اند، از این رو به بیان نکاتی در خصوص پیشگیری از سرقت محتویات درون خودرو می پردازیم. توصیه ی اکید ما به شما این است که این هشدارها را جدی بگیرید.

 

-از قرار دادن اشیاء قیمتی،کیف دستی،موبایل ،مدارک خودرو ویا هر گونه وسیله ای که در معرض دید بوده وباعث تحریک سارقان میگردد، برروی صندلی خودروجداپرهیز نمائید.

 

-خودرو خود را به لوازمات تاخیری وبازدارنده نظیر دزدگیر مجهز نمائید.

 

– همواره سعی نمائید خودرو را در محلی پارک نمائید که در شعاع دیدتان باشد.

 

-به هنگام خروج از خودرو پانل ضبط را از محل اصلی خارج ودر محل امنی نگهداری نمائید.

 

-هنگام ترک خودرو از بسته بودن تمامی درب ها وبالا بودن شیشه ها اطمینان کامل حاصل نمائید.

 

– به هنگام خروج از بانک نسبت به اطراف خود هوشیار بوده ودقت لازم را داشته باشید.

 

– از پارک نمودن خودرو در مکان های خلوت وتاریک خودداری نموده وحتی الامکان از پارکینگ های عمومی برای پارک خودرو استفاده کنید.

 

-خودروخود را به تعمیر گاه های معتبر تحویل دهید وکلیه کلیدهای مربوطه را در اختیار مسول تعمیرگاه قرار ندهید.

 

-در هنگام خرید خودرو اطمینان حاصل نمائید که تمامی کلیدهای یدک را تحویل گرفته اید.

 

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان مرودشت


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر