۴:۱۰:۱۶ - شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
پسری از روستای عماد آباد/ رونمایی از کتاب “احد تا احد” به همت حوزه بسیج کارگری ناحیه بقیه الله(عج) شیراز + تصاویر
به همت حوزه بسیج کارگری ناحیه بقیه الله(عج) شیراز از کتاب احد تا احد(پسری از روستای عماد آباد) رونمایی شد. به گزارش خبرنگار بسیج کارگری، کتاب احد تا احد، نخستین کتاب کودک با محوریت شهداء گرانقدر است که زندگی نامه «شهید احد استخر» از روستای عماد آباد مرودشت را به زبان شعر کودکانه نشان می

emadabad1

به همت حوزه بسیج کارگری ناحیه بقیه الله(عج) شیراز از کتاب احد تا احد(پسری از روستای عماد آباد) رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار بسیج کارگری، کتاب احد تا احد، نخستین کتاب کودک با محوریت شهداء گرانقدر است که زندگی نامه «شهید احد استخر» از روستای عماد آباد مرودشت را به زبان شعر کودکانه نشان می دهد. این کتاب حاوی تصاویری زیبا است که با هدف ایجاد جذابیت در کودکان و نوجوانان طراحی و به چاپ رسیده است.

این کتاب که بر اساس زندگی نامه شهید احد استخر می باشد توسط پایگاه مقاومت شهید استخر مستقر در شرکت صنعت داران افتخاری و حوزه مقاومت بسیج کارگری سپاه بقیه الله(عج) به چاپ رسیده است.

کتاب احد تا احد، زندگی نامه این شهید بزرگوار را از زمان تولد تا لحظه شهادت به زبان شعر کودکانه نشان می دهد. آیین رونمایی از این کتاب که با حضور سرهنگ قناعتی فرمانده سپاه بقیه الله (عج) و در محل هتل هما شیراز برگزار گردید، توسط خانواده شهید استخر از سرکار خانم فاطمه احمدی نژاد(مادر کوروش افتخاری مدیر شرکت صنعت داران افتخاری) و سرهنگ قناعتی به دلیل نشر ارزش های دفاع مقدس و شهداء تجلیل و تشکر بعمل آمد.

emadabad3

emadabad2


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر