۱۵:۳۲:۵۳ - دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
آتش‌سوزی در ۳ منطقه مرودشت
معاون فرماندار مرودشت از آتش‌سوزی در سه نقطه از منطقه کامفیروز شمالی و جنوبی و سیدان این شهرستان خبر داد.   فارس- سید مختار امیری که به‌اتفاق نیروهای داوطلب مردمی و نیروهای امدادی و کمک‌رسان در منطقه پاسارگاد حضور یافته بود به خبرنگاران اظهار داشت: در جریان آتش سوزی پاسارگاد، شمار بسیاری از مردم به‌ویژه

74393_966

معاون فرماندار مرودشت از آتش‌سوزی در سه نقطه از منطقه کامفیروز شمالی و جنوبی و سیدان این شهرستان خبر داد.

 

فارس- سید مختار امیری که به‌اتفاق نیروهای داوطلب مردمی و نیروهای امدادی و کمک‌رسان در منطقه پاسارگاد حضور یافته بود به خبرنگاران اظهار داشت: در جریان آتش سوزی پاسارگاد، شمار بسیاری از مردم به‌ویژه جوانان به‌صورت خودجوش در منطقه پاسارگاد حضور یافتند و جزو نخستین نفراتی بودند که به‌وسیله بالگرد به ارتفاعات دره خرسی برای اطفای حریق انتقال داده شدند.

 

وی اذعان داشت: مسؤولان مرودشت وامدار و قدرشناس مردم این شهرستان هستند چراکه در تمام عرصه‌ها حتی بدون درخواست، لبیک‌گو بوده و فضا را برای مبارزه و مقابله خالی نکرده‌اند.

جانشین ستاد مدیریت بحران شهرستان مرودشت از آمادگی اعضای این ستاد و  آتش‌سوزی در سه نقطه از منطقه کامفیروز و سیدان این شهرستان خبر داد و بیان داشت: با حضور به‌موقع بخشداران و اعضای ستاد مدیریت بحران بخش‌ها و کمک نیروهای مردمی و بسیجیان، آتش در منطقه سیدان و کامفیروز جنوبی مهار شد.

 

امیری افزود: ۱۳ هکتار از جنگل‌ها، مراتع و پوشش گیاهی بخش کامفیروز شمالی ساعاتی پیش دچار آتش‌سوزی شد و در میان شعله‌های آتش سوخت که با اطلاع و حضور به‌موقع دستگاه‌های متولی و مردم منطقه، آتش کنترل و مهار شد.

معاون فرماندار مرودشت از اعزام نیروهای مردمی و دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان برای کمک‌رسانی به منطقه حفاظت‌شده بمو خبر داد و اضافه کرد: به‌محض اطلاع از وقوع آتش‌سوزی در منطقه بمو نیروهای پشتیبانی به‌فوریت اعزام شدند.

به گزارش فارس، به دستور معاون فرماندار مرودشت بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی بخش‌ها و روستاهای این شهرستان در آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه حوادث و بحران ناشی از آتش‌سوزی به‌سر می‌برند.

این مسئول، عدم دستیابی به تجهیزات و مهارکننده‌های پیشرفته، صعب‌العبور بودن مناطق، وزش باد و از هر چیزی مهم‌تر پوشش گیاهی خشک را ازجمله دلایل عدم مقابله با بحران آتش‌سوزی و اطفا حریق عنوان کرد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر