خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۴/۱۱/۱۸ ۱۴:۳۹
شناسه خبر : 12577

آرزوی برنده شدن، بازهم قربانی گرفت

بی توجهی به هشدار پلیس در خصوص پیامک های برنده شدن سبب اغفال یکی از شهروندان در شهرستان مرودشت شد.   باشگاه خبرنگاران جوان- فرمانده انتظامی شهرستان “مرودشت” در این خصوص گفت: خانمی با مراجعه به پلیس “فتا” شهرستان “مرودشت” مدعی شد؛ روز گذشته فردی با من تماس تلفنی برقرار و اعلام کرد در قرعه ...

بی توجهی به هشدار پلیس در خصوص پیامک های برنده شدن سبب اغفال یکی از شهروندان در شهرستان مرودشت شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان- فرمانده انتظامی شهرستان “مرودشت” در این خصوص گفت: خانمی با مراجعه به پلیس “فتا” شهرستان “مرودشت” مدعی شد؛ روز گذشته فردی با من تماس تلفنی برقرار و اعلام کرد در قرعه کشی برنده شده اید و از من خواست جهت دریافت جایزه به پای دستگاه عابر بانک بروم.

 

سرهنگ دلاور القاصی مهر ادامه داد: این خانم بدون این که در این خصوص اطلاعات لازم را داشته باشد به پای دستگاه عابر بانک می رود و عملیاتی را که تماس گیرنده از وی درخواست کرده را انجام می دهد.

 

وی افزود: تماس گیرنده از این طریق مبلغ ۱۰ میلیون و۹۹۰ هزار ریال از حساب این خانم برداشت می کند که در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و پرونده در پلیس “فتا” تحت رسیدگی می باشد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از شهروندان درخواست کرد: به پیامک هایی که حاوی برنده شدن شما در مسابقه قرعه کشی می باشد اعتماد نکرده و جهت دریافت جایزه به دستگاه عابر بانک مراجعه نکنند.

 

سرهنگ “القاصی مهر” همچنین توصیه کرد: مراقب پیامک های کلاهبرداری بوده و به خاطر داشته باشند جهت انتقال وجه به حساب کارت بانکی، نیازی به حضور خود فرد پای دستگاه عابر بانک نمی باشد و جهت دریافت وجه تنها دادن شماره حساب و یا شماره کارت به فرد واریز کننده کفایت می کند و نیازی به دادن رمز اول و دوم،CVV2، تاریخ انقضا و … نیست.

 

lفرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از شهروندان درخواست کرد: به پیامک هایی که حاوی برنده شدن شما در مسابقه قرعه کشی می باشد اعتماد نکرده و جهت دریافت جایزه به دستگاه عابر بانک مراجعه نکنند.