خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۶/۰۸/۰۳ ۰۹:۰۰
شناسه خبر : 21139

آشنایی هنرمندانه کودکان مرودشتی با قوانین ترافیک

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، با تلاش گروه آفتابگردون، طی سال گذشته بیش از ۸ هزار کودک مرودشتی با قوانین ترافیک آشنا شده اند.   مهدی زارع سرپرست گروه آفتابگردون انجمن هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت گفت: در سال گذشته با همکاری اداره فرهنگ و ...

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، با تلاش گروه آفتابگردون، طی سال گذشته بیش از ۸ هزار کودک مرودشتی با قوانین ترافیک آشنا شده اند.

 

مهدی زارع سرپرست گروه آفتابگردون انجمن هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت گفت: در سال گذشته با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری و آموزش و پرورش مرودشت، بیش از ۸ هزار کودک مرودشتی در شهرک ترافیک مرودشت با قوانین ترافیک آشنا شدند.

 

این هنرمند باتجربه مرودشتی با اشاره به اهمیت آموزش قوانین اجتماعی و حقوق شهروندی در سنین کودکی افزود: استفاده از فضای شاد در انتقال مفاهیم ترافیک با استفاده از اشعار کودکانه، موجب شده کودکان مرودشتی استقبال بسیار خوبی از این آموزش ها داشته باشند و آموخته های آنان عمیق تر شود.

 

زارع خاطرنشان ساخت: عمده گروه های آموزش دیده در این طرح، کودکان مهدکودک، پیش دبستانی و سال های اول تا سوم ابتدایی هستند و پیش بینی می شود امسال بتوانیم این طرح را برای بیش از ۱۰ هزار نفر از کودکان مرودشتی اجرا نماییم.