۱۴:۵۲:۵۷ - یکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴
آغاز به‌کار رسمی ستاد انتخابات خبرگان رهبری حوزه انتخابیه مرودشت
رئیس ستاد انتخابات مرودشت از آغاز به‌کار رسمی ستاد انتخابات خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه این شهرستان با ابلاغ وزارت کشور خبر داد.   محمدرسول زارع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت اظهار داشت: بر اساس تقویم زمان‌بندی انتخابات کشور از بیستم آذر ماه جاری کلید رسمی دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز مجلس شورای

13940903000432_PhotoA

رئیس ستاد انتخابات مرودشت از آغاز به‌کار رسمی ستاد انتخابات خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه این شهرستان با ابلاغ وزارت کشور خبر داد.

 

محمدرسول زارع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت اظهار داشت: بر اساس تقویم زمان‌بندی انتخابات کشور از بیستم آذر ماه جاری کلید رسمی دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در کشور و متعاقب آن در این شهرستان زده شد و مطابق قانون از ۲۱ آذرماه به مدت پنج روز فرمانداری و بخشداری‌های تابعه این شهرستان موظف هستند هیئت اجرایی خبرگان رهبری را تشکیل دهند.

 

وی افزود: از ۲۱ آذرماه جاری کار ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان شروع و به مدت پنج روز ادامه می‌یابد و مطابق قانون داوطلبان متقاضی یا نماینده آنان باید به همراه مدارک برای ثبت‌نام به فرمانداری شیراز یا وزارت کشور مراجعه کرده و فرم‌های انتخاباتی را تکمیل کنند.

 

سرپرست فرمانداری مرودشت تصریح کرد: ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۲۸ آذرماه به مدت هفت روز تا چهارم دی‌ماه ادامه دارد و در این مدت فرد کاندیدا با مراجعه به فرمانداری، وزارت کشور و یا سفارت‌های جمهوری اسلامی در خارج از کشور باید مدارک و فرم‌های مربوط را تکمیل و تحویل دهد.

 

وی بیان داشت: در صورت تائید مصوبه مجلس شورای اسلامی با عنوان اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس در شورای نگهبان، امکان یکی شدن هیئت‌های اجرایی در دو انتخابات مجلس و خبرگان رهبری وجود دارد.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر