۶:۵۴:۲۶ - پنجشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴
آغاز به کار نخستین خانه محله در مرودشت
معاون فرماندار مرودشت گفت: در راستای توانمندسازی مناطق حاشیه‌ای، بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری نخستین خانه محله در محلات امیرآباد و نفرآباد مرودشت احداث می‌شود.   فارس- سید مختار امیری عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی و توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی این شهر که با حضور اعضای این ستاد و مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان فارس

13930215000692_PhotoA

معاون فرماندار مرودشت گفت: در راستای توانمندسازی مناطق حاشیه‌ای، بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری نخستین خانه محله در محلات امیرآباد و نفرآباد مرودشت احداث می‌شود.

 

فارس- سید مختار امیری عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی و توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی این شهر که با حضور اعضای این ستاد و مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان فارس در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد از آغاز به‌کار نخستین هیئت امنا خانه محله در مرودشت خبر داد و اظهار داشت: به‌منظور عملیاتی کردن طرح ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی در نخستین محله هدف در نظر گرفته‌شده، جلسات هیئت‌امنا تا اتمام احداث خانه محله به‌طور موقت هر دو هفته یک‌بار با حضور نمایندگان اداره‌های متولی دریکی از مساجد این محلات با ارائه برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی برگزار می‌شود.

 

وی هدف از تشکیل خانه محله را بالا بردن سطح خدمات در مناطق محروم عنوان کرد و بیان داشت: یکی از سیاست‌های راهبردی تأسیس خانه محلات مشارکت عمومی مردم و دستگاه‌های خدمات‌رسان و کیفیت‌بخشی به مسائل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی در این مناطق است.

 

به گزارش فارس، اعتباری بالغ‌بر ۵۰۰ میلیون تومان برای احداث نخستین خانه محله مرودشت در زمینی به مساحت ۳۶۰ مترمربع در محله امیرآباد و نفرآباد مرودشت اختصاص‌یافته که به‌محض آماده شدن نقشه آن عملیات ساخت‌وساز این خانه آغاز می‌شود.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر