خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۵/۰۲/۰۸ ۱۰:۲۵
شناسه خبر : 13842

آیین تقدیر از مجاهدان جوان فرهنگی در مرودشت

اولین آیین تقدیر از مجاهدان جوان فرهنگی همزمان با میلاد جوادترین ستاره آسمان ولایتT حضرت امام جواد(ع) در مرودشت برگزار گردید.   به گزارش دریافتی پارس دشت، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و هیات انصارالمهدی (عج) شهرستان مرودشت در این مراسم ابتکاری، مسئولین و اعضای قدیمی و کنونی مجموعه را در کنار هم گرد ...

ansar (27)

اولین آیین تقدیر از مجاهدان جوان فرهنگی همزمان با میلاد جوادترین ستاره آسمان ولایتT حضرت امام جواد(ع) در مرودشت برگزار گردید.

 

به گزارش دریافتی پارس دشت، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و هیات انصارالمهدی (عج) شهرستان مرودشت در این مراسم ابتکاری، مسئولین و اعضای قدیمی و کنونی مجموعه را در کنار هم گرد آوردند.

 

در این برنامه همچنین از دانش آموزان فعال در عرصه ی نبرد فرهنگی و جهادی دیروز، امروز و فردای ایران اسلامی، در قالب نمایشگاه های مدرسه انقلاب و برگزیدگان مسابقات مختلف در سال تحصیلی تقدیر به عمل آمد.

 

پس از تلاوت قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی، جوکار مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان مرودشت به شرح لزوم عضویت دانش آموزان در تشکل های مطمئن و ارائه گزارش کار ۶ ماهه دوم سال ۱۳۹۴ پرداخت.

 

این مراسم که با اجرای متفاوت مداحان شهرستان کربلاییان علی اصغر بهمنی و حسین خورشیدی و گروه طناب زنی مدرسه ابتدایی سلطان ولایت همراه بود، با خاطره گویی اسداله کشتکار مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان مرودشت و از اعضا و مربیان باسابقه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان، رنگ و بوی دیگری گرفت و تجدید خاطره برای اعضای قدیمی بود.

 

در پایان به بیش از ۹۰ مجاهد فرهنگی جوان هدایا و تندیس ویژه “مجاهدان جوان” تقدیم گردید.

ر