۱۴:۴۳:۰۱ - سه شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۶
ائمه جماعات مساجد به معرفی مجمع خیرین سلامت بپردازند
رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان مرودشت با انتقاد از عدم معرفی این مجمع و ضعف اطلاع‌رسانیِ اقدامات انجام شده، از ائمه جماعات مساجد مرودشت خواست تا به معرفی مجمع خیرین سلامت بپردازند.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، حجت‌الاسلام سیدمحمود موسوی‌نژاد در آیین انتخابات مجمع خیرین سلامت این شهرستان بیان داشت: مسئله خیرین سلامت

13960412002130_Test_PhotoH

رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان مرودشت با انتقاد از عدم معرفی این مجمع و ضعف اطلاع‌رسانیِ اقدامات انجام شده، از ائمه جماعات مساجد مرودشت خواست تا به معرفی مجمع خیرین سلامت بپردازند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، حجت‌الاسلام سیدمحمود موسوی‌نژاد در آیین انتخابات مجمع خیرین سلامت این شهرستان بیان داشت: مسئله خیرین سلامت آن‌چنان‌که باید بین مردم جا پیدا نکرده و باید از ظرفیت‌های مختلف برای معرفی این مجمع استفاده کرد.

 

رئیس سومین مجمع خیرین سلامت شهرستان مرودشت اظهار داشت: انسان نیازهای گوناگونی دارد و در کنار نیاز به مسکن، خوراک و پوشاک، نیاز به‌سلامت یکی از نیازهای ضروری انسان به شمار می‌رود.

 

وی از وضعیت فقر و بیکاری در جامعه انتقاد و بیان داشت: برای از بین بردن فقر و بیکاری در جامعه باید تلاش کرد و در این خصوص اجرای برخی از کارها ضرورت دارد و از طرفی هم دولت نمی‌تواند همه کارها را یک‌تنه انجام دهد.

 

موسوی‌نژاد به نقش ائمه جماعات مساجد در برنامه‌های خیّر محور اشاره و خاطرنشان کرد: ائمه جماعات مسجد می‌توانند با استفاده از تریبون‌هایی که در مساجد در اختیار دارند در خصوص ترویج خیرین سلامت نقش‌آفرینی کنند و قطعاً نمازگزاران در این امر خیر شرکت خواهند کرد.

 

وی ابراز داشت: کمک به‌سلامتی سایر انسان‌ها از کارهای پر خیر و منفعت است و قطعاً خداوند به افرادی که به افزایش سلامتی دیگر انسان‌ها کمک می‌کنند سلامتی می‌دهد.

 

در ادامه این آیین، نائب رئیس سومین مجمع خیرین سلامت شهرستان مرودشت نیز اظهار داشت: مجمع خیرین سلامت شهرستان مرودشت در استان فارس بعد از شهرستان‌هایی نظیر ارسنجان، فسا و جهرم قرار دارد و شاید این بدین خاطر است که در مرودشت در این خصوص تبلیغاتی صورت نگرفته و مردم در جریان امر نیستند.

 

عبدالله روزگار افزود: افراد می‌توانند با تبلیغ مجمع خیرین سلامت شهرستان مرودشت، توشه‌ای برای آخرت خود فراهم کنند و هر قدم خیری که بردارند خداوند به آن‌ها هزار برابر پاداش می‌دهد.

 

وی گفت: مجمع خیرین سلامت شهرستان مرودشت مکان مستقلی ندارد و جلسات آن در شبکه بهداشت و درمان برگزار می‌شود که انتظار داریم با عنایت خیرین مکانی برای این مجمع ساخته شود.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر