۱۴:۱۴:۲۰ - چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵
اجرای رایگان نمایش برای کودکان محله چمران مرودشت
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت؛ نمایش گروه هنری “آفتاب گردان” مقابل چشم کودکان مهدهای کودک محله چمران اجرا شد.   در این اجرای هنری که در بوستان پردیس واقع در بلوار چمران و به درخواست و هماهنگی گرانمایه مسئول کتابخانه عمومی حاجب مرودشتی اجرا شد، هنرمندان گروه هنری آفتاب

IMG_20170116_190256

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت؛ نمایش گروه هنری “آفتاب گردان” مقابل چشم کودکان مهدهای کودک محله چمران اجرا شد.

 

در این اجرای هنری که در بوستان پردیس واقع در بلوار چمران و به درخواست و هماهنگی گرانمایه مسئول کتابخانه عمومی حاجب مرودشتی اجرا شد، هنرمندان گروه هنری آفتاب گردان، آقایان: محمدرضا راستگو، مهدی زارع و خانم سمیرا اورنگی نژاد و با اجرای سجاد عباسی، در کنار سایر عوامل نمایش آقایان: محمدحسین زارع و احمد شفیعی و زهرا زارعی، کودکان را برای مدت ۹۰ دقیقه با روش انجام “رفتارهای درست شهروندی و موضوعات کتاب و کتاب خوانی” آشنا ساختند.

 

در این برنامه که با حضور عباسی رئیس امور کتابخانه های شهرستان و مدیران مهدهای کودک و استقبال و شور و شادی بی نظیر کودکان حاضر در مراسم همراه بود، مهدهای کودک میثاق، رهپویان، علی اصغر(ع) و دانش آموزان مدرسه شهید الطافی حضور داشتند.

 

صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به استعدادها و ظرفیت های نهفته در مناطق حاشیه ای شهر بیان داشت: خود را موظف به سرویس دهی و توسعه خدمات فرهنگی به تمام محلات شهر می دانیم.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان اعلام داشت: بنا داریم با کمک شهرداری و شورای اسلامی شهر، اجراهای رایگان را با هدف توسعه مفاهیم فرهنگی و گسترش مهارتهای اجتماعی در تمام محلات شهر مرودشت انجام دهیم.

IMG_20170116_190200 IMG_20170116_190210


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر