۱۰:۳۵:۴۸ - چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
اجرای موسیقی ارکستر سمفونیک هنرمندان فرانسوی در مرودشت
۱۵۰ نفر از هنرمندان گروه وحدت فرانسه ضمن بازدید از آثار تاریخی نقش رستم به اجرای هماهنگ موسیقی ارکستر سمفونیک کلاسیک پرداختند.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، فرماندار شهرستان مرودشت در حاشیه اجرای موسیقی زنده ۲۰ نفر از هنرمندان گروه ارکستر سمفونیک وحدت فرانسه که با حضور معاون هنری و سینمایی و رئیس

IMG_1131

۱۵۰ نفر از هنرمندان گروه وحدت فرانسه ضمن بازدید از آثار تاریخی نقش رستم به اجرای هماهنگ موسیقی ارکستر سمفونیک کلاسیک پرداختند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، فرماندار شهرستان مرودشت در حاشیه اجرای موسیقی زنده ۲۰ نفر از هنرمندان گروه ارکستر سمفونیک وحدت فرانسه که با حضور معاون هنری و سینمایی و رئیس انجمن موسیقی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان و جمعی از دوستداران هنر موسیقی و علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان ایرانی در کنار آثار تاریخی و باستانی نقش رستم برگزار شد ضمن خوش‌آمد و ابراز خرسندی از حضور هنرمندان و میهمانان داخلی و خارجی به بیان ظرفیت‌های بالقوه مرودشت در حوزه‌های مختلف پرداخت و اظهار داشت: شهر باستانی و خوش آب‌وهوای مرودشت با داشتن ۲ هزار و ۷۰۰ سال سکونت بشر از قدیمی‌ترین و ارزشمندترین سکونت‌گاه‌ها در طول تاریخ بوده است.

 

ماشاءالله حیدرزاده از آثار تاریخی این شهرستان به‌عنوان نماد صلح و دوستی یاد کرد و افزود: مردم تاریخ‌ساز کشور ایران، تمدن ماندگار را با فکر و اندیشه صلح‌دوستانه خود بنا نهاده و آثار به‌جامانده در تخت جمشید و نقش رستم نشان‌دهنده حضور دوستانه مردمان سراسر گیتی در شهر و خانه بوده و هست.

 

وی به ظرفیت‌های نهفته و نهان شهر مرودشت پرداخت و خاطرنشان کرد: نیروی انسانی مستعد، محصولات متنوع کشاورزی، صنعت توریسم و اکو توریسم از ظرفیت‌هایی است که موجب برجسته شدن نام این شهرستان در اذهان عمومی شده است.

 

فرماندار مرودشت خواستار ارسال پیام صلح و دوستی و برادری مردمان این خطه از کشور ایرانی اسلامی توسط هنرمندان فرانسوی به مردمان کشورشان شد و تصریح کرد: کشور ما به سبب برخورداری از مردمی هوشیار و سخت‌کوش و امنیت پایدار، تمام استعدادهای موردنیاز برای حضور امن گردشگران و سرمایه‌گذاری دوستان داخلی و خارجی را دارا است.

 

وی با ابراز خرسندی از حضور این هنرمندان در شهر مرودشت گفت: امیدوارم حضور شما در این کشور آغاز دوستی‌های بزرگ و ارزشمند بین دو ملت ایران و فرانسه در آینده نزدیک باشد.

 

به گزارش فارس، این گروه که به دعوت سازمان گردشگری و صنایع‌دستی کشور و حوزه معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف دوستی به ایران سفر کرده بودند در روزهای گذشته در شهرهای کرمان و یزد به اجرای برنامه پرداختند و قرار است بعد از مرودشت در اصفهان به اجرای برنامه بپردازند.

 

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر