خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۳/۰۷/۱۱ ۱۶:۱۴
شناسه خبر : 3684

اخراج ۵۶ نفر از کارکنان دانشگاه آزاد مرودشت

۵۶ نفر از کارکنان داتشگاه آزاد مرودشت اخراج شدند.   به گزارش “پارس دشت” جمعی از کارکنان دانشگاه آزاد شهرستان مرودشت، نسبت به اخراج خود از این دانشگاه اعتراض نمودند.   این افراد که به صورت قرارداد ساعتی در این دانشگاه مشغول به کار بودند، از اسفندماه سال گذشته، از کادر این واحد دانشگاهی کنار ...

30495453-1479912

۵۶ نفر از کارکنان داتشگاه آزاد مرودشت اخراج شدند.

 

به گزارش “پارس دشت” جمعی از کارکنان دانشگاه آزاد شهرستان مرودشت، نسبت به اخراج خود از این دانشگاه اعتراض نمودند.

 

این افراد که به صورت قرارداد ساعتی در این دانشگاه مشغول به کار بودند، از اسفندماه سال گذشته، از کادر این واحد دانشگاهی کنار گذاشته شده اند و بیش از ۶ ماه است که در بلاتکلیفی به سر می برند.

 

یکی از این کارکنان اخراج شده در گفتگو با خبرنگار “پارس دشت” گفت: سابقه کار افراد اخراج شده بین ۳ تا ۷ سال است و اغلب نیز متأهل و دارای خانواده هستند. وی افزود ما مجبوریم به فکر تأمین مخارج خانواده خود باشیم در حالی که هنوز بخشی از مطالبات خود را نیز دریافت نکرده ایم.

 

وی به نحوه جذب این دسته از کارکنان نیز اشاره کرد و گفت: بیشتر ما در زمان نماینده سابق و با نامه فرمانداری شهرستان در این واحد مشغول به کار شده ایم و این اقدام بدون هماهنگی نبوده است.

 

این کارمند سابق دانشگاه آزاد مرودشت دلیل اخراج خود را تصمیم دانشگاه دانست و گفت: طی بخشنامه ای از دفتر مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، تعیین تکلیف وضعیت کارکنان با شرایط مشابه ما را به واحدهای دانشگاهی سپرده است و ظاهرا دانشگاه مرودشت تمایلی به ادامه خدمت و ماندن ما ندارد و علیرغم ارسال چندین بخشنامه از سوی سازمان، دانشگاه مرودشت اسامی ما را به سازمان ارسال نکرد.

 

وی ادامه داد: شش ماه است که پیگیر این قضیه هستیم و به افراد زیادی مراجعه کرده ایم ولی علیرغم وعده های بسیار، مسئولین حاضر نشده اند به دفتر منطقه بیایند و مشکل ما را برطرف سازند.