خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۶/۰۶/۲۸ ۰۶:۳۴
شناسه خبر : 20460

اداره بهزیستی مرودشت، فرهنگی تر از نهاد کتابخانه های عمومی استان فارس!

هفته نامه مرودشت- به گزارش مسئول کمیته فرهنگی و هنری بخش و شهر سیدان؛ تصمیم ناباورانه و عجیب اداره کتابخانه های عمومی استان فارس در خرداد ۹۶ منجر به توقف فعالیت خانه فرهنگ سیدان گردید و مانع از تحقق آرزوی دیرینه علاقمندان فعالیت های هنری سیدان در عید فطر امسال شد.   اقدام دور از ...

هفته نامه مرودشت- به گزارش مسئول کمیته فرهنگی و هنری بخش و شهر سیدان؛ تصمیم ناباورانه و عجیب اداره کتابخانه های عمومی استان فارس در خرداد ۹۶ منجر به توقف فعالیت خانه فرهنگ سیدان گردید و مانع از تحقق آرزوی دیرینه علاقمندان فعالیت های هنری سیدان در عید فطر امسال شد.

 

اقدام دور از انتظار سرپرست نهاد کتابخانه های عمومی استان فارس موجب واکنش و اعتراض هنرمندان و فعالان حوزه های فرهنگی هنری سیدان گردید و ایشان با مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، بخشداری سیدان و معاونت برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان مرودشت خواستار رسیدگی و پیگیری موضوع شدند. علیرغم همه تلاش ها، اداره کتابخانه های عمومی استان فارس با قرار دادن موضوع در روندی فرسایشی و تأمل برانگیز کماکان از پاسخ روشن به درخواست مردم شریف سیدان امتناع نموده است.

 

عابد سجادیان فعال فرهنگی سیدان گفت: پیگیری دبیرخانه فرهنگی هنری سیدان و رییس اداره ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت برای یافتن راه حل و برگزاری کلاس ها، منتهی به حرکت قابل تحسین رییس اداره بهزیستی شهرستان مرودشت گردید و قفلی که سرپرست نهاد کتابخانه های عمومی استان بر فعالیت خانه فرهنگ سیدان زده بود، توسط اداره بهزیستی گشوده شد.

 

عابد سجادیان فعال فرهنگی اجتماعی سیدان در ادامه افزود: خانم نوری ریاست محترم اداره بهزیستی شهرستان مرودشت در پاسخ به اولین درخواست اداره ارشاد مبنی بر همکاری در موضوع یاد شده در همان روز موافقت خود را با تشریفات حداقلی اعلام کرد و زمینه آغاز فعالیت خانه فرهنگ را در بهزیستی سیدا، بطور موقت فراهم نمود.

 

سجادیان در پایان با اشاره با اینکه مسئولین در عمل باید نشان بدهند تا چه اندازه به فعالیت های فرهنگی و هنری اعتقاد داشته و به خواسته های بحق مردم احترام می گذارند و به دنبال شعار دادن نیستند، گفت: هنرمندان و مردم شریف و قدرشناس سیدان، این حرکت خانم نوری رئیس اداره بهزیستی شهرستان مرودشت و همکاران شان در نمایندگی بهزیستی سیدان خانم ها زارع و سجادیان را فراموش نکرده و از همکاری هیأت امنا بهزیستی سیدان آقایان حاج عبدالحسین سجادیان، تقی اکبر پور و دیگر اعضاء تشکر و قدردانی می نمایند.