۷:۲۰:۰۲ - پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴
ارائه توانمندی های سهامداران صندوق زنان روستایی مرودشت در همایش کارآفرینی و محیط زیست
مدیرعامل صندوق حمایت ازتوسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی شهرستان مرودشت در همایش کارآفرینی و محیط زیست گزارشی ازتوانمندی های سهامداران با رویکرد کارآفرینی و محیط زیست ارائه کرد.   به گزارش روابط عمومی جهاد کشاورزی مرودشت؛ مرضیه مکرمی؛ مدیرعامل صندوق حمایت ازتوسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی مرودشت، گزارشی ازتوانمندی های سهامداران با رویکرد کارآفرینی و

2015-12-16-132

مدیرعامل صندوق حمایت ازتوسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی شهرستان مرودشت در همایش کارآفرینی و محیط زیست گزارشی ازتوانمندی های سهامداران با رویکرد کارآفرینی و محیط زیست ارائه کرد.

 

به گزارش روابط عمومی جهاد کشاورزی مرودشت؛ مرضیه مکرمی؛ مدیرعامل صندوق حمایت ازتوسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی مرودشت، گزارشی ازتوانمندی های سهامداران با رویکرد کارآفرینی و محیط زیست در همایش دو روزه کارآفرینی و محیط زیست که در دانشگاه گیلان و با هماهنگی انجمن ملی زنان کارآفرین و انجمن زنان مدیر کارآفرین برگزار شد، ارائه کرد.

 

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی شهرستان مرودشت در این همایش گزارشی از فعالیت سهام دارانی از این صندوق را که در حوزه تولید محصول سالم، تولید کودهای آلی، کشت گیاهان دارویی و زعفران مشغول به کار هستند، ارائه کرد و گفت: این فعالیت ها با هدف کارآفرینی و حفظ محیط زیست در حال اجراست.

 

گفتنی است، در این همایش که با هدف ارائه کسب و کارهای مرتبط با کارآفرینی در حوزه محیط زیست برگزار شد، کارآفرینانی از سراسر کشور از بین زنان کارآفرین انتخاب شدند و به ارائه مقالات و فعالیت های خود پرداختند.

  1. ک.ک   دی ۲۸, ۱۳۹۴  

    احسنت به کارآفرینان زن شهرستان و سرکار خانم مکرمی که سکاندار این فعالیت هستند. اما به نظر من که کم و بیش با این صندوق آشنایی دارم روش فعلی صندوق که پیدا کردن آر آفرینان زن و حمایت جزئی از اونهاست نمیتونه پتانسیل واقعی زنان این شهرستان رو به فعلیت برسونه و باید با تمهیداتی کارآفرین تولید کرد نه فقط نشست و هر کجا کارآفرینی به صورت خودجوش وجود داشت اسمش رو توی لیست نوشت. این وظیفه اصلی جهاد کشاورزی بعنوان ناظر و مسئول این تشکل عظیم هست.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر