۹:۵۱:۳۲ - سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
ارتباط مؤثر فرماندار با بخش فرهنگ و هنر
پارس دشت: در خاتمه برنامه حضور رضا کیانیان در مرودشت، حمزه علیزاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگویی اختصاصی با خبر نگار هفته نامه مرودشت شرکت کرد.   هدف از برگزاری این برنامه چه بود؟    هدف از برگزاری این مراسم آشنایی هر چه بیشتر هنرمندان تئاتر شهر با مقوله بازیگری و هنر

IMG_3972

پارس دشت: در خاتمه برنامه حضور رضا کیانیان در مرودشت، حمزه علیزاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگویی اختصاصی با خبر نگار هفته نامه مرودشت شرکت کرد.

 

هدف از برگزاری این برنامه چه بود؟

 

 هدف از برگزاری این مراسم آشنایی هر چه بیشتر هنرمندان تئاتر شهر با مقوله بازیگری و هنر تئاتر است. هر ساله در ایران مراسمی در اردیبهشت ماه به مناسبت روز تاتر برگزار می شود که یکی از دستاوردهای آن برگزاری کار گاه های آموزشی توسط هنرمندان بنام سینما و تئاتر می باشد به همین دلیل انجمن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت طی رایزنی که با رضا کیانیان یکی از چهره های برتر سینمای کشور داشته است یک کار گاه آموزشی ۴ ساعته با حضور جمعی از اعضای انجمن تئاتر و دوستداران هنر برگزار کرد.

علیزاده افزود:این کارگاه های آموزشی میتواند با ایجاد انگیزه در بین هنرمندان جوان گامی موثر در جهت توسعه ی هنر نمایش در شهرستان ها برداشته و همچنین نقش بسزایی در کیفیت بخشی به اجرای گروه های نمایشی شهرستان ها و حضور موفق تر آنها در جشنواره های استانی و کشوری داشته باشد.

 

نقش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیوند جامعه هنرمندان با سینما در شهری که فاقد سینماست چیست؟

 

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه دارد بستری را جهت حضور هنرمندان در بخش سینما و فعال سازی هنر سینما در شهرستان فراهم آورد لذا با حمایت از هنرمندان عرصه فیلم می تواند قدم هایی را در این خصوص بردارد همچنین این اداره با همکاری دستگاه های دیگر و از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد در حال رایزنی جهت احداث سینمای جدید و راه اندازی سینمای قدیم شهر می باشد.

 

صحبت پایانی؟

 

فرماندار محترم، آقای حیدر زاده از بدو ورودشان به این شهر با هنر و هنرمندان ارتباط خوبی برقرار کرده و جلساتی هم با هنرمندان داشته اند. حضور مقام اول سیاسی شهر در برنامه های فرهنگی و هنری نشان از اهمیت فرهنگ و هنر در جهت رشد و توسعه ی همه جانبه شهرستان دارد.

گفتگو از سمیه رعیتی


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر