۱۵:۳۶:۲۵ - چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۵
ارسنجان و سرچهان از انزوا خارج می شود
رئیس شورای اسلامی فارس گفت: با آسفالت تنها ۱۷ کیلومتر از محورهای مواصلاتی و ارتباطی بین شهرهای ارسنجان و سرچهان این دو شهر از حالت انزوا خارج و زمینه توسعه آن‌ها فراهم می‌‌شود.   حسین نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: با اجرایی شدن طرح آسفالت ۱۷ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی

رئیس شورای اسلامی فارس گفت: با آسفالت تنها ۱۷ کیلومتر از محورهای مواصلاتی و ارتباطی بین شهرهای ارسنجان و سرچهان این دو شهر از حالت انزوا خارج و زمینه توسعه آن‌ها فراهم می‌‌شود.

 

حسین نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: با اجرایی شدن طرح آسفالت ۱۷ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی ارسنجان و سرچهان ارتباط این استان به کرمان و یزد از مسیر شهرستان ارسنجان به فاصله ۶۰ کیلومتر تا سرچهان که ۳۰ کیلومتر آن از ارسنجان تا روستای اسلام‌آباد و ۱۳ کیلومتر تا سرچهان آسفالت شده و ۱۷ کیلومتر آن که خاکی و هموار و بدون موانع طبیعی است مرتبط می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: آسفالت مابقی این محورها آسایش را برای مردم سرچهان و ارسنجان به ارمغان می‌آورد و مراودات مردم این مناطق را تسهیل می‌کند.

 

رئیس شورای اسلامی استان فارس با اشاره به اینکه با آسفالت این محورها، راه ارتباطی ارسنجان به سرچهان که قدمت آن از زمان هخامنشیان است همچنان پابرجا می‌ماند و نشان از نزدیکی مردم استان‌های کرمان و یزد دارد، افزود: کاهش‌ هزینه‌ها با توجه به هموار بودن مسیر و نبود کوه و صخره و نیز افزایش رونق اقتصادی از دیگر مزایای این طرح است.

 

نعمتی سرمایه‌گذاری در شهرهای کوچک و روستاها را مهم‌ترین عامل توسعه صنعت گردشگری و زیرساخت‌های اقتصادی عنوان کرد و گفت: برای مقابله با مهاجرت‌های بی‌رویه روستائیان به شهرها مشارکت دولت به‌ویژه ارائه تسهیلات بانکی به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای توسعه صنعت گردشگری و ایجاد اشتغال در آن‌ها ضروری است.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر