۶:۳۳:۱۷ - جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۳
استاندار فارس در مرودشت: عملکرددولت، کشور را در موقعیت ممتازی قرار داده است
استاندار فارس گفت: مدیریت خوب و عملکرد مناسب دولت تدبیر و امید، کشور را در موقعیت ممتازی قرار داده است.   به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد احمدی، شامگاه پنجشنبه در جمع خانواده معظم شهدای شهرستان مرودشت افزود: دولت یازدهم با تکیه به آرای مردم و حمایت های دائمی رهبر معظم انقلاب تمام تلاش خود

81336014-5991148

استاندار فارس گفت: مدیریت خوب و عملکرد مناسب دولت تدبیر و امید، کشور را در موقعیت ممتازی قرار داده است.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد احمدی، شامگاه پنجشنبه در جمع خانواده معظم شهدای شهرستان مرودشت افزود: دولت یازدهم با تکیه به آرای مردم و حمایت های دائمی رهبر معظم انقلاب تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در عرصه های داخلی و خارجی مسایل و مشکلات را یکی پس از دیگری حل و فصل کند.

 

او ادامه داد: رییس جمهوری کشورمان نیز که فردی ارزشمند و برخوردار از تجربه، علم و دانش بسیار است در عرصه های مختلف بدرستی از منافع ملت و نظام دفاع می کند.

 

وی، با اشاره به سفر اخیر رییس جمهوری کشورمان به نیویورک برای شرکت در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل گفت: سخنرانی حکیمانه و ارزشمند رییس جمهوری در سازمان ملل مورد تحسین همگان قرار گرفت.

 

احمدی بیان کرد: در این سفر، سطح سران و مقاماتی که از کشورهای مختلف در صف ملاقات و دیدار با رییس جمهوری کشورمان بودند با چند سال قبل قابل مقایسه نبود.

 

او ادامه داد: تمام عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت حضور پررنگ و مقتدرانه مردم، رهبری ولایت امر و مدیریت خوب کشور در موقعیت کنونی است.

 

وی، در بخش دیگری از سخنان خود، مرودشت را از بهترین شهرستان های استان فارس دانست و ادامه داد: بخش عمده ای از سهم اندک چهار درصدی فارس در تولید ثروت ملی متعلق به شهرستان مرودشت است.

 

استاندار فارس گفت: به رغم اینکه برخی از کارخانه ها و واحدهای تولیدی این شهرستان به دلیل تحریم ها با مشکلاتی مواجه شده اند اما در صدد رفع مشکلات این کارخانه ها و رونق دهی مجدد به شهرستان مرودشت هستیم و می کوشیم تا مرودشت در جایگاه واقعی خود قرار گیرد.

 

احمدی، یکی از ظرفیت های شهرستان مرودشت را مجموعه تاریخی تخت جمشید دانست و گفت: یکی از برنامه های ما در خصوص این اثر تاریخی اداره آن به شکل هیات امنایی با عضویت استاندار، مدیرکل میراث فرهنگی، نماینده مردم شهرستان در مجلس و چند تن از مدیران و همچنین استادان دانشگاه ها است.

 

وی ادامه داد: با اداره تخت جمشید به این شیوه، درآمد این مجموعه به جای رفتن به خزانه، صرف خود مجموعه خواهد شد.

 

گفت: در کنار این، بحث بهسازی راههای دسترسی به تخت جمشید را نیز دنبال خواهیم کرد.

 

استاندار فارس، خواستار سرمایه گذاری مردم در زمینه ساخت مراکز اقامتی و مجتمع های تجاری و گردشگری در این مجموعه شد و گفت: ما نیز با فراهم کردن زیرساخت های لازم و ارائه تسهیلات کمک خواهیم کرد تا رونق اقتصادی و اشتغال بیشتری در شهرستان مرودشت ایجاد شود.

 

احمدی، ضمن اعلام حمایت از ایجاد شهرک پتروشیمی در مرودشت، این طرح را یک طرح ارزشمند دانست و افزود: صنایع پایین دستی پتروشیمی بسیار متنوع است و می تواند اشتغال زیادی در صنایع کوچک وابسته به پتروشیمی ایجاد کند.

 

وی اظهار کرد: همچین ما از ایجاد یک شهرک توریستی و گردشگری در واحد علوم و تحقیقات مرودشت به عنوان یک کار خود نیز حمایت می کنیم.

  1. خادم الشهدا   مهر ۱۳, ۱۳۹۳  

    خانواده شهدا نیازی به این کارها ندارند و با خدا معامله کردند.شما به دنبال خدمت واقعی باشید.این حرکت های نمایشی چه سودی به جال خانواده ها و مردم مرودشت دارد وقتی از کمترین امکانات رفاهی محروم هستن؟


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر