۱۵:۲۸:۵۴ - دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
استقرار “میز خدمت” در نماز جمعه مرودشت
برابر با سنت هرساله “میز خدمت” مسؤولان تعدادی از دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان مرودشت در حاشیه مصلای نماز جمعه این شهر مستقر شد.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار این شهرستان در حاشیه برپایی میزخدمت در مصلای نماز جمعه این شهر با طلب قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران

Copy-of-DSC09910

برابر با سنت هرساله “میز خدمت” مسؤولان تعدادی از دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان مرودشت در حاشیه مصلای نماز جمعه این شهر مستقر شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار این شهرستان در حاشیه برپایی میزخدمت در مصلای نماز جمعه این شهر با طلب قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران و نمازگزاران، از ماه پرفیض و برکت رمضان به‌عنوان ماه مغفرت و تزکیه روح و نفس یاد کرد و اظهار داشت: برپایی میز خدمت در مکان‌های مذهبی و مصلاهای نماز جمعه علاوه‌بر تکریم و تعظیم مراجعه‌کننده‌ها موجب تسریع در حل مشکلات، درخواست‌ها و رفع موانع احتمالی آنان خواهد شد.

 

سید مختار امیری بیان داشت: وظیفه اصلی مسؤولان و کارگزاران نظام خدمت بی‌منت و عاشقانه به مردم است چراکه ما وامدار مردمی هستیم که علاوه‌بر تحمل سختی‌ها و مشکلات، مسؤولان را در سخت‌ترین شرایط تنها نگذاشته و همیشه مدافع نظام و انقلاب بوده‌اند.

 

وی تصریح کرد: برپایی این‌چنین برنامه‌ها علاوه‌بر کاهش فاصله بین مردم و مدیران موجب رضایتمندی جامعه از مسؤولان و اعتماد بیشتر آن‌ها به‌نظام و دولتمردان می‌شود.

 

به گزارش فارس، این برنامه مطابق با روال و سنت هرساله به مدیریت فرمانداری و همکاری ستاد نماز جمعه شهر مرودشت در حاشیه مصلا و در مکان‌هایی که به‌منظور استقرار میز خدمت پیش‌بینی‌شده جانمایی می‌شود تا بتوانند در پایان نماز به امور نمازگزاران رسیدگی کنند.

 

به گفته معاون فرماندار مرودشت بیشترین مشکلات مطرح‌شده مراجعه‌کننده‌ها، مسائلی مانند درخواست کمبود آب آشامیدنی، آسفالت معابر و خیابان‌ها، امنیت و صدور سند املاک شخصی بود که توسط نمازگزاران مطرح و مسؤولان نیز قول پیگیری و حل آن‌ها را دادند.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر