۵:۲۲:۱۹ - دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴
افتتاح بوستان شهدا در دانشگاه آزاد مرودشت
همزمان با هفته منابع طبیعی و به پاس بزرگداشت مقام شامخ شهدا، ضمن افتتاح بوستان شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، ۱۲۰۰ اصله نهال به تعداد شهدای شهرستان مرودشت در این واحد دانشگاهی کاشته شد.   به گزارش خبرگزاری آنا واحد مرودشت: در این مراسم که با حضورحیدرزاده فرماندارشهرستان مرودشت، خلیفه رییس بنیاد شهید

bootan-2

همزمان با هفته منابع طبیعی و به پاس بزرگداشت مقام شامخ شهدا، ضمن افتتاح بوستان شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، ۱۲۰۰ اصله نهال به تعداد شهدای شهرستان مرودشت در این واحد دانشگاهی کاشته شد.

 

به گزارش خبرگزاری آنا واحد مرودشت: در این مراسم که با حضورحیدرزاده فرماندارشهرستان مرودشت، خلیفه رییس بنیاد شهید این شهرستان و جمعی از خانواده های شهدا، دکتر حسینی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت به همراه معاونین و مدیران این دانشگاه و مسئولین و کارشناسان اداره منابع طبیعی و اداره محیط زیست این شهرستان برگزار گردید، بوستان شهدا با مساحت ۲ هزار متر مربع افتتاح و همچنین تعدادی نهال نیز توسط فرماندار و خانواده های شهدا کاشته شد.

 

لازم به ذکر است در این مراسم، شرایط کاشت  ۱۲۰۰ اصله نهال به تعداد شهدای این شهرستان توسط هریک از کارکنان و اعضای هیات علمی این دانشگاه با پلاک و مشخصات هرنفر فراهم شد.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر