۱۲:۴۴:۱۱ - جمعه ۲۴ فروردین ۱۳۹۷
افتتاح خانه بهداشت روستای مقصود آباد
به مناسبت ایام الله دهه فجر و  در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت، خانه بهداشت روستای مقصود آباد از توابع شهرستان مرودشت با حضور معاون سیاسی فرماندار، بخشدار بخش مرکزی، رییس مرکز بهداشت و درمان و مسئولین اداری شهرستان افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مرودشت، در این آیین رییس


به مناسبت ایام الله دهه فجر و  در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت، خانه بهداشت روستای مقصود آباد از توابع شهرستان مرودشت با حضور معاون سیاسی فرماندار، بخشدار بخش مرکزی، رییس مرکز بهداشت و درمان و مسئولین اداری شهرستان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مرودشت، در این آیین رییس مرکز بهداشت شهرستان مرودشت ضمن تبریک دهه فجر به مردم پر تلاش روستای مقصود آباد ، ساخت خانه بهداشت را زمینه ی ارتقاء سطح سلامت و بهداشت مردم روستا دانست.

سیروس قلیچ خانی در مورد خانه بهداشت مقصود آباد گفت در راستای اهداف  خدمت رسانی و ارتقاء سلامت و بهداشت به روستاهای محروم  ، کار ساخت این خانه بهداشت از اواخر سال گذشته آغاز و با زیر بنای ۱۰۹ متر مربع و با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تعداد ۵۳۵ نفر تحت پوشش خدمات  قرار می گیرند.

معاون سیاسی فرماندار در این آیین ضمن تبریک دهه فجر از زحمات و پشتکار مجموعه شبکه بهداشت و درمان مرودشت تقدیر و تشکر کرد.

سید کریم میرزایی با اشاره به اقدامات خوب دولت در بحث تحول نظام سلامت گفت طرح تحول نظام سلامت باعث شده است که افراد زیادی از مردم تحت پوشش سلامت قرار گیرند و مشکلات  زیادی از روی مردم برداشته شود.

میرزایی افزود: سلامت و امنیت دو موضوعی است که دولت احتمام ویژه ای نسبت به آن دارد ، و خدمت رسانی به مردم را یکی از وظایف خود می داند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر