۶:۱۳:۵۴ - پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶
افتتاح نمایشگاه آثار استاد کاووس فلاحی در نگارخانه مهر مرودشت
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد و اسلامی شهرستان مرودشت، در این نمایشگاه که با حضور صالحی رئیس اداره، سلیمانی کارشناس هنری، علی اکبری مسئول انجمن، سجادیان مسئول بسیج هنرمندان، مسئولین و اعضای انجمن های هنری و جمع کثیری از هنردوستان مرودشتی افتتاح گردید بیش از پنجاه اثر از استاد کاووس فلاحی، از

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد و اسلامی شهرستان مرودشت، در این نمایشگاه که با حضور صالحی رئیس اداره، سلیمانی کارشناس هنری، علی اکبری مسئول انجمن، سجادیان مسئول بسیج هنرمندان، مسئولین و اعضای انجمن های هنری و جمع کثیری از هنردوستان مرودشتی افتتاح گردید بیش از پنجاه اثر از استاد کاووس فلاحی، از اساتید برجسته هنرهای سنتی در زمینه های معرق، مشبک، آینه، ویترای و … به نمایش در آمده است.

 

از مهمترین آثار این هنرمند خوش ذوق مرودشتی، می توان به تابلو عصر عاشورا اشاره کرد که قرار است با نظارت اداره ارشاد مرودشت به منظور فعالیت های خیریه به فروش برسد.

 

لازم به ذکر است که در تهیه این آثار هیچگونه رنگ صنعتی به کار نرفته و در ساخت آنها از چوب درخت های گردو، افرا، سرخدار، نارنج، خرمالو، گلابی و … استفاده شده است.

 

نمایش آثار استاد کاووس فلاحی که عمدتأ برگرفته از آیات قرآن است، از پانزدهم مهرماه آغاز شده و به مدت دو هفته در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت ادامه خواهد یافت.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر