۱۲:۱۰:۵۴ - چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴
افزایش رشته های دکتری واحد جامع مرودشت
رئیس دانشگاه آزاد مرودشت اعلام کرد: تعداد رشته های دکتری در واحد جامع مرودشت از ۱ رشته به ۲۸ رشته رسید و تا مهرماه به ۳۵ رشته افزایش خواهد یافت.   باشگاه خبرنگاران جوان- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت به جذب ۱۸۰دانشجوی دکتری در  سال ۹۴  در این دانشگاه  اشاره کرد و گفت: تعداد

دکتر سید ابراهیم حسینی

رئیس دانشگاه آزاد مرودشت اعلام کرد: تعداد رشته های دکتری در واحد جامع مرودشت از ۱ رشته به ۲۸ رشته رسید و تا مهرماه به ۳۵ رشته افزایش خواهد یافت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت به جذب ۱۸۰دانشجوی دکتری در  سال ۹۴  در این دانشگاه  اشاره کرد و گفت: تعداد رشته های دکتری در واحد جامع مرودشت تا مهرماه  به  ۳۵ رشته می رسد.

 

سید ابراهیم حسینی به رتبه ۱۰واحد مرودشت در بین واحدهای  دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس رتبه بندی بین المللی وبومتریک اشاره  و تصریح کرد: هم اکنون  ۱۹ هزار دانشجو در واحد مرودشت مشغول به تحصیل هستند و  افزایش دوره های تکمیلی در این واحد دانشگاهی نقش به سزایی در تولید علم داشته است.

 

وی همچنین به تشکل های دانشجویی واحد مرودشت با دیدگاههای سیاسی مختلف اشاره کرد و افزود : وجود این تشکل ها و برپایی مناظره های سیاسی با حفظ خط قرمزهای نظام باعث نشاط بیشتر  و سرزندگی در واحد مرودشت شده است.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت خاطر نشان کرد: برپایی مناظره های مختلف با رویکردهای سیاسی مختلف در واحد مرودشت بدون کوچکترین مشکل، نشانگر شعور بالای سیاسی دانشجویان واحد مرودشت و شهروندان مرودشتی است.

 

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر