۶:۴۸:۴۹ - پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵
اقامه نماز طلب باران در کامفیروز شمالی
نماز طلب باران به امامت رئیس حوزه علمیه امام صادق (ع) مرودشت در شهر خانیمن کامفیروز شمالی برگزار شد.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، با حضور یکپارچه مردم مؤمن و خداجوی بخش کامفیروز شمالی، نماز طلب باران به امامت رئیس حوزه علمیه امام صادق (ع) در صحرای تل بنی شهر خانیمن از توابع

13951028000653_PhotoA

نماز طلب باران به امامت رئیس حوزه علمیه امام صادق (ع) مرودشت در شهر خانیمن کامفیروز شمالی برگزار شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، با حضور یکپارچه مردم مؤمن و خداجوی بخش کامفیروز شمالی، نماز طلب باران به امامت رئیس حوزه علمیه امام صادق (ع) در صحرای تل بنی شهر خانیمن از توابع کامفیروز شمالی اقامه شد.

 

آیت‌الله سید محمود موسوی‌نژاد در این مراسم معنوی به روایتی از پیامبر (ص) اشاره کرد و اظهار داشت: انسان در روز قیامت قدم از قدم بر‌نمی‌دارد مگر پنج سؤال را پاسخگو باشد.

 

وی افزود: نخست این‌که عمر و زندگى خود را کجا و چگونه صرف کردی، دوم جوانی را در چه راهی گذراندی و سوم اینکه علم و دانایی که به تو داده شد تا چه اندازه به آن عمل کردى، چهارم مال خود را از کجا و چگونه کسب کردی و سپس حب اهل‌ بیت (ع) را برای سعادتمندی شما قرار دادم آیا به آن عمل کردید.

 

رئیس حوزه علمیه امام صادق (ع) مرودشت افزود: این شهرستان که زمانی به‌عنوان قطب کشاورزی استان فارس مطرح بود اکنون با کاهش بارندگی‌های پیاپی، در حال تبدیل‌شدن به دشت است.

 

موسوی‌نژاد از خداوند قادر متعال خواست به لطف و کرم، نیایش و زاری مردم را بی‌پاسخ نگذارد و باران رحمت خود را برای انسان‌ها، حیوانات و جانداران ساری و جاری کند.

 

به گزارش فارس، معیشت مردم کامفیروز اغلب از راه کشت برنج تأمین می‌شود که چند سالی به علت کاهش بارندگی‌ها زندگی آنها به‌شدت دچار تنگنا و مشکل شده است.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر