۸:۲۵:۲۴ - پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵
اقدام عجیب ورزشکار مرودشتی!
ورزشکار مرودشتی در اعتراض به بی توجهی مسوولان نسبت به موفقییت هایش ، بنری برای قدردانی از خود نصب کرد.   به گزارش خبرگزای صدا و سیما مرکز فارس، سید مهدی شریفی، ورزشکار اهل شهر رامجرد  شهرستان مرودشت که در ماه اخیر در رشته دو و میدانی پنج عنوان قهرمانی کشوری را کسب کرده است،

img-20161019-wa0058

ورزشکار مرودشتی در اعتراض به بی توجهی مسوولان نسبت به موفقییت هایش ، بنری برای قدردانی از خود نصب کرد.

 

به گزارش خبرگزای صدا و سیما مرکز فارس، سید مهدی شریفی، ورزشکار اهل شهر رامجرد  شهرستان مرودشت که در ماه اخیر در رشته دو و میدانی پنج عنوان قهرمانی کشوری را کسب کرده است، به جای مسوولان، از خود تشکر و قدردانی کرد.

 

وی در مورد دلیل این کار می گوید: مسوولان شهر رامجرد قول داده بودند در صورت کسب عنوان قهرمانی، از وی قدردانی می کنند اما پس  از موفقیت وی، مسوولان از این ورزشکار  قدردانی نکردند.

 

کسب دو عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ دو و میدانی باشگاه های کشور، کسب دو عنوان قهرمانی مسابقات صحرانوردی شیراز و مرودشت و کسب مقام قهرمانی لیگ دو و میدانی ایران، عنوان هایی است که این ورزشکار مردوشتی کسب آن ها را به خود تبریک گفته است.

 

سید مهدی شریفی هفت سال است در رشته دو و میدانی فعالیت می کند و بیش از ۱۵۰ مقام کشوری، آسیایی و جهانی  در کارنامه خود دارد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر